Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-03-2006, 12:37   #1
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
MP Rating: 0% (0)
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.
Dere som sleit med bekkenløsning

Jeg var ikke noe særlig plaget av bekkenproblemer under svangerskapet, bortsett fra helt på slutten. Da plagdes jeg med skambeient som ikke ville fungere ordentlig.

Nå noen dager etter fødselen har jeg store problemer med å gå på en normal måte. Må nesten slepe føttene etter meg når jeg begynner å gå.
Er det flere som har det sånn og er det noen som vet om man kan gjøre noen øvelser for at dette skal bli bedre?

Ser ikke akkurat for meg noen trilletur med det første hvis dette fortsetter
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 13:46   #2
Medlem

Mitamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 418
Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.
Sv: Dere som sleit med bekkenløsning

Å dette var som jeg skulle ha skrevet det selv. Sliter med akuratt de samme plagene. Nesten som det følse som det er låst? Tenkte jeg skulle ringe napratpaten min i dag å høre om det er noe han kan gjøre.
God bedring
Gammel 07-03-2006, 13:51   #3
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mitamor
Å dette var som jeg skulle ha skrevet det selv. Sliter med akuratt de samme plagene. Nesten som det følse som det er låst? Tenkte jeg skulle ringe napratpaten min i dag å høre om det er noe han kan gjøre.
God bedring
Låsning høres ut som en god beskrivelse
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 14:20   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Bekken er noe dritt. Jeg klarer å gå tur, det gjørveldig godt. Men bra er det ikke her, det går bedre for hver dag. Stor prøvelse å være hjemme alene med snuppa,biter tenna sammen for dette vill jeg klare. Jeg burde vel ringe Napratpaten min jeg også.
Gammel 07-03-2006, 16:25   #5
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Jeg har det på samme måte selv også. Men jeg trur dette jeg opplever nå er låsning og ikke løsning...

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 17:16   #6
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

jeg kjenner det veldig godt i korsryggen og nedover høyre side hvis jeg har vært på lang tur og sånn... Minner veldig om slik jeg hadde det under bekkenløsningen....
Gammel 08-03-2006, 10:40   #7
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har helt glemt at jeg slet med bekkenet, jeg Og det er så DIGG!!! Jeg kjenner vondt i korsryggen når jeg har bært henne mye når hun har vondt i magen, men ingenting utover det. Håper det fortsetter sånn!

Ønsker dere snarlig godt bekken, dere som ennå sliter. Nå er tiden for nytelse, så hokuspokus vekk med bekkenløsning av alle slag!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 10:49   #8
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Bekkenet mitt er mye bedre og blir bedre og bedre for ver dag nå klarer jeg å ta ut av oppvasmaskinene igjen og ikke minst støvsuge.

Hvis det er en låsning dere her, så har jeg hat det en gang, da var det noen runder hos kiropraktor så var jeg bra igjen.
Gammel 08-03-2006, 10:50   #9
Seniormedlem

C@momilla sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,759
MP Rating: 100% (1)
C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.

Bekkenet er helt låst her også, mye verre enn før fødselen Noen dager kommer jeg meg ikke ut av sengen nesten, bruker lang tid, får ikke på sokker og bukse uten å bruke en evighet.. Festlig når man er hjemme med 2 barn.
Gammel 08-03-2006, 10:54   #10
Medlem

Optimist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 129
Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.

Jeg også sliter med bekkenløsning etter fødselen. Hadde ikke så store plager i svangerskapet untagen på slutten - men nå gjør det VELDIG vondt i skambenet foran. Det føles som det stikker og er "løst". Jeg binder en stram pashmina rundt hoftene - det hjelper.

Ringte fysio på Riksen - de sa jeg kunne gjøre knipeøvelser foreløpig, ligge med pute mellom bena, gå med korte skritt, hvile mye. Ikke mye hjelp å få ennå med andre ord. Håper det gir seg snart.

Trilleturer kan jeg bare glemme foreløpig. Bekkenet er viktigst. Dessuten er det -10 minus i dag, så inne best.
Optimist er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:44.