Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-05-2006, 10:00   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Det er sommer, det er sol, der er....

POLLEN
Det er det. Jaja.. jeg klaget vel om det i går

Men det er sommer og sol så i dag er det capribokse og genser som duger. Og være masse ute i hagen.

Kos dere i fin været jenter, ha en fin lørdag
Gammel 06-05-2006, 10:16   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 3,186
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det er sommer, det er sol, der er....

Lørdag ja. Skal reise på hytta. Er kvalmende sliten av tilværelsen som gressenke med to barn og jobb med forsikringsselskap osv.
Håper jeg får sove litt i morgen. :usannsynlig trøtt:
Myrsnipa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 11:06   #3
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 973
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Kose seg ja, gjett om jeg gjør det om dagen. Når det er så fint vær så blir jeg i så godt humør, og jeg får MASSE energi. Nå er klokka 11 på lørdag formiddag og jeg har allerede vasket opp, støvsugd og vasket gulvene og vasket klær. Når skal jeg finne frem alle sommerklærne mine, og legge bort vinterklærne, og så blir det vel en LANG tur med snuppa i vogn etterpå tenker jeg...
Det eneste kjipe om dagen er at sambo er i stavanger i helgen, og kommer ikke hjem før natt til mandag. Men man overlever vel det også...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 11:55   #4
Medlem

saga2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 437
saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.

Hei Solstråle
Vet alt om pollen ja... tenkte bare jeg skulle si at det ligger en tråd på dette under helse og velvære med link til tidsskrift for norsk legeforening; og hvis jeg forsto det riktig finnes det enkelte allergi medisiner en kan ta... Har tenkt å sjekke litt ut selv hvis plagene blir for ille
Her er linken

http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/p...EKS_ID=1019174 og http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1691&ID=2843

saga
Gammel 06-05-2006, 15:23   #5
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Deilig med sommer ja!!!
Her er det også kort-bukse og singlet som gjelder! Og Thomas sover i vognen sin ute bare i body og helseteppe! DEILIG!!!!

*Runa som eeeeelsker sommeren*
Gammel 06-05-2006, 16:26   #6
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Myrsnipa
Lørdag ja. Skal reise på hytta. Er kvalmende sliten av tilværelsen som gressenke med to barn og jobb med forsikringsselskap osv.
Håper jeg får sove litt i morgen. :usannsynlig trøtt:
Bortsett fra hytta og forsikringsselskap kan jeg signere Snipa
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:15.