Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2006, 11:10   #1
Supermedlem

Liten pike sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: trøndelag
Meldinger: 655
MP Rating: 0% (0)
Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.
Dette finserviset skal jeg samle på :)

Jeg har funnet meg et servise jeg har så lyst til å samle på. Skal på perfect home party i kveld og jeg tenker å bestille noen tallerkener i første omgang. Må bare få høre hva dere synes om det. Er det ikke fint? Ville dere samlet på det?
Tenker å bruke det til jul, påske osv.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Fikk ikke snudd bildet rette veien, men håper dere ser likevel.

Liten pike er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 11:39   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,442
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dette finserviset skal jeg samle på :)

Dette er skikkelig fint, jeg har sett det i virkeligheten også!
Gammel 27-11-2006, 12:29   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Jeg så det på party sist uke, det er fint.
Men hvis du skal samle, er det ikke dumt å starte på et som har leveringsgaranti til 2008?
Men om du er ferdig samlet til da så er det jo ikke noe problem.

Jeg hadde ikke samlet på det. Jeg samler på 3 serviser 2 fra porskrund og 1 fra willroy... Men nå samler jeg så jeg får komplett frokost, middag og kaffe servis i de.

Sist endret av Solstråle.; 27-11-2006 kl 12:32.
Solstråle. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 12:36   #4
Supermedlem

Liten pike sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: trøndelag
Meldinger: 655
Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.

Det var det med leveringsgaranti ja...hadde håpet det var litt lengre enn til 2008 jeg....Får håpe jeg rekker å bli ferdig da, skal ha til 12 stykker, tror jeg.

Liten pike er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 12:58   #5
Seniormedlem

Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Liten pike
Det var det med leveringsgaranti ja...hadde håpet det var litt lengre enn til 2008 jeg....Får håpe jeg rekker å bli ferdig da, skal ha til 12 stykker, tror jeg.
Jeg synes det var kort leveringsgarnti, den serien var ny i katalogen nå.
Men kjempe fint det er det
Gammel 27-11-2006, 13:25   #6
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så fint det var
Sjølv har vi eit fin-sett med blomster på, som vi fekk komplett då vi gifta oss.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 13:51   #7
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Jättefint!!!

Jag samlar på Villeroy Bouch (eller var det heter) det vita med blått på... (jag är flink på att förklara eller hur!!? )

Nu har jag lust att börja samla på juleservise också!!!
Gammel 27-11-2006, 14:28   #8
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Jacobs_mamma
Jättefint!!!

Jag samlar på Villeroy Bouch (eller var det heter) det vita med blått på... (jag är flink på att förklara eller hur!!? )

Nu har jag lust att börja samla på juleservise också!!!
Du er kjempe flink til å forklare, mitt er hvit, ikke blått på som er kjøkken servist vårt..
Jeg har middag til 10 og kaffe til 6 i nisseservice, men det kommer mere i år. Er lovet det siden vi skal være 7 til bords på julaften.
Gammel 27-11-2006, 17:28   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kjempefint, synes jeg. Selv har jeg Saturn fra Porsgrund, synes det er enkelt og fint. Litt kjedelig, kanskje, men jeg blir i alle fall ikke lei av det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 19:03   #10
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 973
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Det var kjempefint. Må begynne å samle på noe mer nøytralt jeg også, som kan brukes andre ganger enn til jul. Samler nemlig på dette disneyservicet fra firkløveren jeg

Og så har jeg vledig lyst til å begynne å samle på en annen serie fra firkløveren, nemlig rosinas katter

I det store og hele har de veldig mange fine serviser der, hadde jeg bare hatt penger (og skapplass) nok...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:24.