Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-03-2006, 12:06   #1
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.
Din psykiske form?

Om det er lov å spørre , hvor hormonelle er dere for tiden?

Jeg må nok si att barsel-tårene henger i enda. I dag tidlig begynte jeg å gråte da sambo hadde dratt på jobb fordi jeg ikke hadde gått ned for å gi han en hadet-kos . Og på lørdag begynte jeg nesten å gråte i butikken fordi vi ikke kunne bli enige om hva vi skule kjøpe for noe mat .Og så kan jeg begynne å gråte fordi jeg får så dårlig samvittighet hvis jeg har vært litt streng mot vår noe trassete 4-åring . Og sånn kan det vel kansje fortsette .

Når skal dette gi seg da?? Jeg elsker livet om dagen og gleder meg for hver dag så det er nok ikke noe alvorlige greier dette...håper jeg....

Åssen er det med dere?

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 12:23   #2
Medlem

neon sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bodø
Meldinger: 246
MP Rating: 0% (0)
neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.
Sv: Din psykiske form?

Jeg føler meg ganske "normal", men blir muligens litt lettere rørt over småting enn jeg vanligvis blir....
neon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 12:26   #3
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Denne gangen føler jeg meg helt normal. Blir kanskje lettere rørt, men det tror jeg ikke har så mye med hormoner å gjøre. Forrige gang derimot var jeg susete i flere mnd etter fødselen. Tror kanskje det hang sammen med at jeg fikk lite søvn, jeg blir litt mer skjør av det ja
Gammel 21-03-2006, 13:11   #4
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Jeg er som jeg var før. Merker ikke noe forskjell nå og gjorde ikke det da jeg var gravid heller.
Gammel 21-03-2006, 13:23   #5
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Rett etter fødsel var jeg litt neffor....Men det gikk seg til og nå føler jeg meg helt normal. Litt mer lettrørt i enkelte saker, men tror det har mer med det faktum å gjøre at jeg har blitt mamma enn hormoner.

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 13:33   #6
Supermedlem

Solregn sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 898
Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.

Vel, hadde du sett meg i natt, sittende i senga og amme med tårene strømmende, ved siden av en snorkende mann og med ørene på stilker for å høre etter om storebror våkner igjen, klokka to på natta uten å ha fått sove ett sekund enda....

Den psykiske formen har nok vært bedre, men jeg skylder på ekstrem søvnmangel for tida!!!

Solregn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 13:34   #7
Medlem

Leela sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 249
Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solregn
Vel, hadde du sett meg i natt, sittende i senga og amme med tårene strømmende
...kjenner til den ...
Gammel 21-03-2006, 13:40   #8
Supermedlem

Robin sin avatar

Meldinger: 546
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Synst formen er bra jeg, tror jeg er tilbake til gamle meg !
Sefølgeli er det dager ting er litt tyngre, men det tror jeg er for at det er så som så med søvn noen dager! Men hadde det ikke så godt 1 uka etter fødselen, da grein jeg for alt!!

( Molly!! på sm)
Robin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 13:54   #9
Medlem

Almara sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 262
Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.

Litt mer hormonell, ja. Ble rørt til tårer på slutten av "Ole Brum og Heffalumpen"
Almara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 13:58   #10
Seniormedlem

Enni sin avatar

Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,512
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Almara
Litt mer hormonell, ja. Ble rørt til tårer på slutten av "Ole Brum og Heffalumpen"
He he, den der kjenner JEG igjen!!!! Er ellers veldig lite hormonstyrt av meg, så har ikke merket noe spesielt hverken i svangerskapet eller nå etter fødselen. Men er jo blitt utrolig lettrørt da, spesielt av alt som har med barn å gjøre...

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:55.