Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-01-2006, 15:07   #1
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
MP Rating: 0% (0)
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.
Drittlei permisjon

Ej e drittlei av permisjon! Gleda mej sinnsjukt til å komme tilbake i jobb.. Bruke haude litt.. Føle ej går i mi ega lille boble for tida! E ikkje berre lei av permisjon, men også av vinter og mørketid! gleda mej til våren..

misforstå mej rett, ej kosa mej at me jenta mi, og e gla for at ej kun skal jobbe 50% natt slik at vi he masse tid i lag.. men e liksom litt ensidig.. Gleda mej til å være til nytte på jobb, snakke om anna enn baby heile tida..

Nåken som skjønna mej?! EJ kunne ikkje vore heimeværande på fulltid vertfall, gla ej he en jobb å gå tilbake til...
Gammel 20-01-2006, 15:38   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.
Sv: Drittlei permisjon

Skjønner deg så altfor godt! Jeg blir litt sentimental når jeg leser slikt, for jeg har også lyst til å jobbe! Men, jeg er sykmeldt (risikosvangerskap) + at jeg er arbeidsledig! Ikke noen drømmesituasjon med andre ord. Det er så mange jobber jeg har lyst til å søke på, men jeg vet det ikke er noen vits, nå som jeg skal ut i permisjon i tillegg.

Gleder meg til lysere tider jeg også!!! Kos deg masse på jobb snart!
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 15:43   #3
ag3
Medlem

Meldinger: 112
ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.

Jeg skjønner deg kjempegodt, og er der selv også. Gleder meg til jeg får jobb! Godt du har jobb å gå tilbake til når du føler det sånn.

2640 g 48 cm 32 HO
ag3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 15:48   #4
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde faktisk sett frem til å være mer enn mamma, men hvem vil vel ansette noen som er gravid?
Så nå blir jeg gående hjemme i et par år til
Jeg vil føle meg nyttig! Føler at hjernen min er helt vissen og kroppen min også.
Gammel 20-01-2006, 15:54   #5
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Skjønner dere på en måte.
Men jeg har funnet løsningen å forsette utdannelsen min. Så blir jeg ferdig med den en gang kanskje. For vil ikke begynne å jobb enda, for vil ikke at Lucas skal i full barnehage enda. Så jeg går heller på voksen opplæring og har samling en gang i mnd. Så får gjort begge dele samtidig.
Gammel 20-01-2006, 16:05   #6
Medlem

marusija sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 444
marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.

Jeg skjønner det til dels, men jeg har det så godt sammen med gutten min at jeg stortrives med å gå hjemme. Så nå som jeg har praksis i forbindelse med studier så bare gleder jeg meg til jeg er ferdig med det og kan være hjemme med gutten og den lille som er på vei...
Gammel 20-01-2006, 17:48   #7
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ett sted i Norge :)
Meldinger: 1,818
Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.

Jeg skjønner deg veldig godt.

Følelsen av å ikke få gjort nok henger over meg hele tiden. Jeg vil føle at jeg er til nytte for noen/noe og ikke "bare" mamma.

Men så har jeg mer eller mindre gått hjemme siden jeg ble gravid med Alexander - og har vel egentlig fått nok. Samtidig så trives jeg med å treffe andre, få brukt hode litt - og ikke bare fokusere på å være den perfekte husmor.

Jeg forstår deg veldig godt MariannK - og dere andre

Tenner ett lys for Angelica sitt minne.

Qtek er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 18:16   #8
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skal være hjemme med lillegutt til høsten, er veldig glad for det for jeg synes det er alt for tidlig med full stilling i bhg når han bare er 1 år, så det blir bedre når han er 1 1/5 år å han for å komme seg i bhg og jeg i jobb. Skal bli godt det også men samtidig litt rart tror jeg. Er jo vant til å gå hjemme nå å jeg koser meg kjempe masse med gullet mitt hjemme

Men forstår deg godt, blir godt å få være noe annet enn bare "mamma" også
Gammel 20-01-2006, 19:15   #9
Supermedlem

pumama sin avatar

Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av PJK
Jeg skal være hjemme med lillegutt til høsten, er veldig glad for det for jeg synes det er alt for tidlig med full stilling i bhg når han bare er 1 år, så det blir bedre når han er 1 1/5 år å han for å komme seg i bhg og jeg i jobb. Skal bli godt det også men samtidig litt rart tror jeg. Er jo vant til å gå hjemme nå å jeg koser meg kjempe masse med gullet mitt hjemme

Men forstår deg godt, blir godt å få være noe annet enn bare "mamma" også
Viktoria skal heller ikkje i barnehage enda, skal være heime med pappaen når ej jobba.. Og pappa e heldigvis like god som mamma
Gammel 20-01-2006, 21:25   #10
Supermedlem

Crispo sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.

Skjønner deg godt jeg... Er skikkelig kos å være hjemme, men samtidig syns jeg det kan bli litt for lite voksenkontakt og snakk om andre ting enn barn, så gleder meg til å ta fatt i min nye jobb på mandag, selv om det kommer til å bli rart å være borte fra snuppa. Nå har jeg foreløpig bare halv stilling og hun har ikke fått dagmamma/barnehage, så håper det går greit med den improviserte løsningen vår der besteforeldre og oldeforeldre deler litt på. er ikke mange dagvaktene jeg har i løpet av en 6 ukers periode så, og nattevaktene er delvis hvilende, så da har vi ikke samme behovet for barnepass når jeg har natt heller.

Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:44.