|
 |
|
20-01-2006, 15:07
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
|
Ej e drittlei av permisjon! Gleda mej sinnsjukt til å komme tilbake i jobb.. Bruke haude litt.. Føle ej går i mi ega lille boble for tida! E ikkje berre lei av permisjon, men også av vinter og mørketid! gleda mej til våren..
misforstå mej rett, ej kosa mej at me jenta mi, og e gla for at ej kun skal jobbe 50% natt slik at vi he masse tid i lag.. men e liksom litt ensidig.. Gleda mej til å være til nytte på jobb, snakke om anna enn baby heile tida..
Nåken som skjønna mej?! EJ kunne ikkje vore heimeværande på fulltid vertfall, gla ej he en jobb å gå tilbake til...
|
20-01-2006, 15:38
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
|
Skjønner deg så altfor godt! Jeg blir litt sentimental når jeg leser slikt, for jeg har også lyst til å jobbe! Men, jeg er sykmeldt (risikosvangerskap) + at jeg er arbeidsledig! Ikke noen drømmesituasjon med andre ord. Det er så mange jobber jeg har lyst til å søke på, men jeg vet det ikke er noen vits, nå som jeg skal ut i permisjon i tillegg.
Gleder meg til lysere tider jeg også!!!  Kos deg masse på jobb snart!
|
|
|
20-01-2006, 15:43
|
|
Medlem
Meldinger: 112
|
Jeg skjønner deg kjempegodt, og er der selv også. Gleder meg til jeg får jobb! Godt du har jobb å gå tilbake til når du føler det sånn.
|
|
|
20-01-2006, 15:48
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
|
Jeg hadde faktisk sett frem til å være mer enn mamma, men hvem vil vel ansette noen som er gravid?
Så nå blir jeg gående hjemme i et par år til
Jeg vil føle meg nyttig! Føler at hjernen min er helt vissen og kroppen min også.
|
|
|
20-01-2006, 15:54
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,511
|
Skjønner dere på en måte.
Men jeg har funnet løsningen å forsette utdannelsen min. Så blir jeg ferdig med den en gang kanskje. For vil ikke begynne å jobb enda, for vil ikke at Lucas skal i full barnehage enda. Så jeg går heller på voksen opplæring og har samling en gang i mnd. Så får gjort begge dele samtidig.
|
20-01-2006, 16:05
|
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 444
|
Jeg skjønner det til dels, men jeg har det så godt sammen med gutten min at jeg stortrives med å gå hjemme. Så nå som jeg har praksis i forbindelse med studier så bare gleder jeg meg til jeg er ferdig med det og kan være hjemme med gutten og den lille som er på vei...
|
20-01-2006, 17:48
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ett sted i Norge :)
Meldinger: 1,818
|
Jeg skjønner deg veldig godt.
Følelsen av å ikke få gjort nok henger over meg hele tiden. Jeg vil føle at jeg er til nytte for noen/noe og ikke "bare" mamma.
Men så har jeg mer eller mindre gått hjemme siden jeg ble gravid med Alexander - og har vel egentlig fått nok. Samtidig så trives jeg med å treffe andre, få brukt hode litt - og ikke bare fokusere på å være den perfekte husmor.
Jeg forstår deg veldig godt MariannK - og dere andre

Tenner ett lys for Angelica sitt minne.
|
|
|
20-01-2006, 18:16
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
|
Jeg skal være hjemme med lillegutt til høsten, er veldig glad for det for jeg synes det er alt for tidlig med full stilling i bhg når han bare er 1 år, så det blir bedre når han er 1 1/5 år å han for å komme seg i bhg og jeg i jobb. Skal bli godt det også men samtidig litt rart tror jeg. Er jo vant til å gå hjemme nå å jeg koser meg kjempe masse med gullet mitt hjemme
Men forstår deg godt, blir godt å få være noe annet enn bare "mamma" også
|
|
|
20-01-2006, 19:15
|
|
Supermedlem
Meldinger: 1,153
|
Sitat:
Opprinnelig postet av PJK
Jeg skal være hjemme med lillegutt til høsten, er veldig glad for det for jeg synes det er alt for tidlig med full stilling i bhg når han bare er 1 år, så det blir bedre når han er 1 1/5 år å han for å komme seg i bhg og jeg i jobb. Skal bli godt det også men samtidig litt rart tror jeg. Er jo vant til å gå hjemme nå å jeg koser meg kjempe masse med gullet mitt hjemme
Men forstår deg godt, blir godt å få være noe annet enn bare "mamma" også 
|
Viktoria skal heller ikkje i barnehage enda, skal være heime med pappaen når ej jobba.. Og pappa e heldigvis like god som mamma
|
20-01-2006, 21:25
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
|
Skjønner deg godt jeg... Er skikkelig kos å være hjemme, men samtidig syns jeg det kan bli litt for lite voksenkontakt og snakk om andre ting enn barn, så gleder meg til å ta fatt i min nye jobb på mandag, selv om det kommer til å bli rart å være borte fra snuppa. Nå har jeg foreløpig bare halv stilling og hun har ikke fått dagmamma/barnehage, så håper det går greit med den improviserte løsningen vår der besteforeldre og oldeforeldre deler litt på. er ikke mange dagvaktene jeg har i løpet av en 6 ukers periode så, og nattevaktene er delvis hvilende, så da har vi ikke samme behovet for barnepass når jeg har natt heller.

|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:44.
|