Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-07-2005, 08:00   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,622
MP Rating: 0% (0)
ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.
Eget rom?

Siden Lillegull og jeg bidrar sterkt til hverandres dårlige nattesøvn om dagen, har jeg fått anbefalt å legge han på eget rom. Kjenner at jeg blir trist bare av tanken, han er jo så bitteliten, ikke 4 og en halv mnd en gang. Rommet hans er vegg i vegg med vårt, så det er ingen fare for at vi ikke skal høre han hvis han våkner. Men jeg ser liksom for meg at han skal bli ensom...

Noen febbisbebiser som ikke sover på rom med mamma? Vil gjerne høre erfaringer enten de er gode eller dårlige.
ronja76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 08:18   #2
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.
Sv: Eget rom?

Jeg skal legge dem på eget rom når vi flytter ut i huset , så dette er jeg og spent på

Sist endret av Anu; 06-07-2005 kl 08:32.
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 08:26   #3
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.

Niklas har sovet på eget rom siden han var 11 uker.... litt skummelt i begynnelsen (han var jo så liten), men vi sov merkbart bedre alle sammen (bortsett fra at jeg var oppe noen ganger hver natt bare for å sjekke liksom )
Gammel 06-07-2005, 08:29   #4
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Vi skal legge mini på eget rom nå etter ferien.Jeg gruer meg faktisk til det.Men som du sier så tror jeg vel at vi egentlig sier at vi kommer til å sove bedre alle sammen Hakke noen råd,men lykke til iallefall
Gammel 06-07-2005, 09:24   #5
Supermedlem

Siggi sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 833
Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.

Troy har sovet på eget rom siden han var 2mnd. Det har fungert veldig bra her i huset. Jeg fikk ikke sove når han lå i samme rom, voknet av alle de rare lydene hans. Han sover faktisk bedre også, men man må jo føle på sånne ting selv

Troy født 20 feb,05.feb 09
Vi har fått en prins, han er det fineste som fins!
Siggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 09:50   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg skulle gjerne hatt henne på eget rom, men desverre blir ikke det før neste sommer når vi flytter.. Vi bor i leilighet nå, hvor vi må dele soverom.. Heldigvis er hun ett murmeldyr som sover godt, men hun grynter og styrer fælt i søvne.. Så jeg våkner stadig vekk..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 09:56   #7
inord
Gjest

Meldinger: n/a

Vi har et rom til Niklas egentlig. Men det bruker vi bare som lagringsplass, for jeg synes det er så kos å ha han ved siden av senga vår. Vet ikke når han kommer til å flytte over på eget rom. Ikke ennå iallefall.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 10:32   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Jeg har positiv erfaring med å ha de små på rom for seg selv fra de har vært 3-4 mnd. Min erfaring er at de sover bedre da.

Lillemoren her blir nok liggende på vårt rom sikkert et år til for vi må bygge på huset for å få nok soverom. Men, det blir en erfaring det også

mvh
Gammel 06-07-2005, 10:39   #9
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Storesøster ble lagt på eget rom da hun var 7 mnd (korr. alder 4 mnd), så nå er det på tide for lillemann å flytte over snart.

Mannen har akkurat delt av rommet til storesøster, så nå skal jeg gå igang med innredningen av begge barnerommene!!! Må bare males først... Gleder meg.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 20:38   #10
Supermedlem

November sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 735
November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.

Lillebror ligger for det meste på vårt soverom, men har også lagt en del på rommet til storesøster og på eget rom når vi har vært hos våre foreldre.

Det går i grunn greit uansett hvor han ligger.

Jeg husker når storesøster skulle flytte på eget rom. Jeg syntes det var vemodig og våknet flere ganger om natten fordi jeg ikke hørte at hun pustet, men jeg ble jo fort vant til det.

Det er jo godt å få soverommet for seg selv igjen, også...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:06.