Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2005, 15:02   #1
*matjamin*
Gjest

Meldinger: n/a
kidoki Else81... (søvnproblemer)

Heisann.. Nå har jeg vært på helsestasjonen,er så sliten at jeg følte at "nå orker jeg ikke mer" Benjamin er så urolig på natta,at jeg går i tåka og klarer til tider ikke se klart! Fikk nå endelig en søvndyssende medisin til han,den er også kløstillende. Syntes det er så rart at jeg ikke har fått det før,han har jo atopisk eksem stakkar,så dette er jo midt i blinken for han!Syntes egentlig det er forferdelig å måtte ty til dette,men alikevel en lettelse.. Vontd å ikke kunne klare dette uten medisin. Så nå skal jeg prøve dette for en periode å se hvordan det er!
Nå får jeg kanskje mere overskudd til begge prinsene mine

Vil bare si til dere jenter:det er så godt å ha dere her på nett

Lykke til Else81,kanskje dette van være en løsning for dere også! Det heter ialfall:Phenamin.

Sist endret av *matjamin*; 29-09-2005 kl 18:07. Begrunnelse: skrevet feil!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 15:16   #2
Supermedlem

Mamsen85 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: ClosebyLillehammer:)
Meldinger: 1,284
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.
Sv: Elise81... (søvnproblemer)

Masse lykke til, måtte du få all den nattesøvnen du har drømt om!

Mamsen85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 16:03   #3
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Så flott at du fikk hjelp..er jo helt uutholdelig og ikke få sove ,både for mor og barn Håper dette gir overskuddet du trenger
Gammel 29-09-2005, 16:12   #4
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,543
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper det virker.Måtte selv ty til medisin til guttene når de var små,for å få de inn i en normal søvnrytme.Men må innrømme at det ikke var artig å gi det til dem.Men vi trengte det bare i 1-2 uker,så var søvnen i rytme igjen
Lykke til,og håper dere alle får sove i natt

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 17:13   #5
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper dette funker for deg, må få høre rapport imorgen... Hvem er Elise81? Mener du Else81 kanskje?

Lykke til

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 17:55   #6
*matjamin*
Gjest

rapport skal bli,ja det var vel det jeg mente
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 20:15   #7
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Else81 har nå forresten skiftet nick til Elise_

Takk for råd. Har faktisk vært på tanken. Nå var vi hos soneterapeut i går og skal dit igjen om ei uke, og da skulle vi muligens få noe homøopatiske greier i tillegg. Får se hvordan det går først, og så får jeg heller se om et par ukers tid om ikke det muligens blir en tur til helsestasjonen med trygling om medisin.

Har liksom prøvd alt. Nå har hun forskjøvet frokosten så langt at det plutselig er natt-amming igjen, så i kveld er vi igang med avvenning enda en gang. Men natten i natt var helt jævlig, men jeg fikk faktisk sove 4,5 timer på dagen (sammenhengende, takk min gode mann som er sykemeldt) i dag, så det hjalp jo endel. Jeg er klar til natten!
Gammel 29-09-2005, 20:35   #8
*matjamin*
Gjest

Lykke til da.. Benjamin sovnet UTEN og hylskrike i kveld,selv om det ikke er det som var problemet,var det VELDIG godt!

Håper du kan få det lettere snart da Elise_ Sov det du kan,har ikke hatt mulighet pga Mathias på 4 år kan jo ikke bare ha en "sove mamma"
Gammel 29-09-2005, 20:41   #9
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Masse lykke til til dere begge to...håper dere for sove godt
Gammel 29-09-2005, 20:47   #10
*matjamin*
Gjest

Tusen takk jenter,håper det kan rette seg litt nå ja! Ønsker dere alle også,Lykke til!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:17.