Ja, da var det kanskje på tide å oppdatere litt
Prøvde å skrive en oppdatering her om dagen, men den forsvant da jeg trykte
Men her kommer en oppdatering ihvertfall
Benedicte har begynt i barnehage, og etter knappe 2-3 uker i barnehagen ble hun lagt inn på sykehuset med RS viruset

(dette var for 1 uke siden).
Hun var helt utslått med 40,8 på toppen av temperaturen før de klarte å få den ned med en kombinasjon av Paracet og Acetyl (mener jeg det het).
Hun hadde høy feber fra fredag til tirsdag, da sankt den, og vi fikk henne med oss hjem på perm til torsdagen. Fikk med oss forstøverapparat hjem, og medisiner som hun skulle ta hver 3. time. For så å komme tilbake på kontroll på torsdagen.
Lille jenta mi på sykehuset med 40,8 i feber.
Torsdagen kom, og vi dro på kontroll. Tenkte at dette gikk fort. Vi kom rett inn til legen, og ble lagt rett inn igjen

I tillegg til RS viruset hadde de oppdaget luftveisinfeksjon og ørebetennelse, og siden hun ikke viste tegn til bedring, måtte vi være der til observasjon.
Vi var der til fredagen, og fikk komme hjem. Denne gangen uten forstøverapparat, men med antibiotika, øredråper og Efedrin mot pusten.
Jeg synes ikke efedrinen hjelper stort, og hun har blitt tettere nå de 4 siste timene. Får se det ann til i morgen, og evnt ringe tilbake til sykehuset.
Slenger med noen friske bilder av jenta mi også

Hun er ei kjempe skjønn jente, og så blid og fornøyd hele tiden.
Lillejenta mi lå i vogga helt frem til slutten av november. Da måtte vi bytte, for hun klarte nesten å krype ut av den
Titten tei
Alle steder må undersøkes, og oppi her vet jeg det innimellom er noen edderkopper oppi. De elsker jeg å leke med