Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2005, 16:57   #1
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
MP Rating: 0% (0)
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.
kidoki En kjapp en fra oss....

Vi har det travelt!

Tenk dere ... prøve å organisere alt som organiseres skal når man skal flytte fra Danmark til USA...med en 7 måneder og en 3 åring i hælene!!!

Uansett, snart i boks!
Vi flyr til Norge søndag, flyttefolkene kommer mandag og tirsdag, og kommer etter oss onsdag!

Så blir vi alle 4 i Noreg til onsdag 12.oktober...og da...flyr vi til USA for å bo der!
Visa var i boks forrige fredag, ventet 1 time på ambassaden, men på null komma niks, og 24 timer , fikk vi passene våre i posten med visa bevisene!

Jeg er ikke så aktiv for tiden, men dere skjønner nok hvorfor?
Og når jeg så flyr til USA tar det nok tid før jeg er online igjen dessverre...

vi snakkes (jeg skal jo tross alt bo hos mine foreldre i 10 dager!)

GOD HELG!!!

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 17:11   #2
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,928
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: En kjapp en fra oss....

Så spennende!!

Gleder meg til å høre mer fra deg da dere har kommet dere til rette "over there"

Trenger du noe flyttehjelp der borte, så bare si fra til jannickemor...ehh..*host hark*... dette var ikke noe jeg sa fordi jeg har lyst til å reise til USA...neida, ikke i det heletatt...

Som sagt, gleder meg til å få oppdatering fra der igjen

Lykke til med flyttingen
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 17:19   #3
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Oiii så spennende!!! Og så får du litt kvalitetstid sammen med forreldrene dine før avreisen Lykke til, dette blir gøy, selv om det nok er ganske kaotisk!!!

Gleder meg kjempe mye til rapport MED bilder

Og jeg er ikke missunlig

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 17:46   #4
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, nå er det ikke lenge igjen

Tenk så spennende! Ett helt nytt land og en helt annen kultur. Gleder meg til rapporter fra junaiten

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 18:08   #5
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 774
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.

spennende, spennende. Skjønner det er travelt nå.. Lykke til
Gammel 30-09-2005, 19:40   #6
Medlem

micro sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Romerike
Meldinger: 251
micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.micro er et navn alle kjenner.

Oi sann! Dette har jeg ikke fått med meg! Hvorfor flytter dere "over there"? Hvor lenge planlegger dere å bli der? Studerte selv i Missouri i 3 1/2 år og har ikke vært i USA siden jeg kom hjem i 2001. Savner mange ting, bla å snakke engelsk! Også sjokoladekjekskakedeig-is! Og coffee shake! Lykke til og god tur over!
Gammel 30-09-2005, 20:41   #7
Medlem

TUTTO sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 468
TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.

Lurte på korleis det gikk med dere.
Blir no sikkert kjekt med litt tid med mor og far før du reiser.

Vennene mine reiste over til Houston igår, så nå håper eg vi klarer å spare penger til å reuise over en tur til sommeren.

Mistet tvilling, MA oppdaget i uke 15 (sept 04)
TUTTO er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:51.