Men jeg må bare få det ut av meg. Sambo`s onkel har nettopp dødd

Og det som er det verste her nå er at han hadde tatt sitt eget liv. Så dette er litt vanskelig for meg å skrive men jeg føler jeg MÅ FÅ DET UT AV HODET MITT! Han har hatt problemer med nervene leenge og psykiske problemer, så dette var slutten da. Samboeren hans slo opp med han å skilte seg fra han for ikke så lenge siden for hun klarte ikke lenger

Altså det har sikkert gått mye utover henne også....Det var en tid han ikke ville ut må mange mnd og hun måtta ta vare på han. Eller hun har jo vært den som har tatt vare på han i maange år nå da så hun klarte vel ikke mer...men altså, jeg hadde ikke klart å gått fra sambo om det hadde skjedd han!!!

Lurer sån på hva hun føler nå, stakkars da!!!!
Huff...så forferdelig, jeg er helt fra meg...så kan vi ikke være der å trøste svigermor heller

Å mormoren til Bjørnar er knekkt HELT SAMMEN!

Åååå...jeg er bare så utrolig lei meg nå....å det er eksta ekkelt at han ikke bare døde av helsen/alderdom....men at han tok livet sitt
Det var svigermor og søstra til sambo på 3 år som fant han død i dag i leiligheten hans. Huff....er så forferdelig å ikke være hos svigermor å nå å trøste de....å jeg tenker sån på mormoren til Bjørnar....hun kan ikke ha det enkelt

Huff...dette ble langt å tullete men det var godt å få det ut av meg. Har selv ikke sagt så mye i dag så jeg bare sitter her å er temmelig sjokka selv....Takk til dere som orket å lese dette.Det var godt å få skrevet det ut