Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-03-2006, 09:16   #1
Medlem

Leela sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 249
MP Rating: 0% (0)
Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.
En til?

...jeg lurte på hva dere andre førstegangsfødende tenker om en baby til? Eller hva dere som har fler tenkte etter nummer en?

Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil at barnet mitt skal være enebarn. Jeg er det selv, og husker at jeg ønsket meg søsken titt & ofte (fikk hund istedet da, ingen dårlig erstatning, men ikke heeeelt det samme antakelig ). Mulig vi prøver på adopsjon etterhvert, men her blir det ikke to tette hvertfall...

Det er jo naturens gang at man fort glemmer både blod, svette & tårer, men hva tenker dere om en til? Eventuelt når vil dere sette i gang igjen?
Gammel 07-03-2006, 11:17   #2
Medlem

Gnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 417
Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.
Sv: En til?

Vi er 170% sikre på at Andreas blir enebarn Han får klare seg med Duracell-gutta som storebrødre (to voffser på ett år) .
Gammel 07-03-2006, 11:42   #3
Medlem

Villevilde sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 99
Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.Villevilde er som en uslipt juvél.

Vi ville ha to tette og det har vi fått... Synes det var kjekt å få to tette jeg... og foreløpig synes jeg det går veldig greit. Utrolig hvor fort en glemmer smerter og slikt ja... Vi har nå lyst på en til og vi da... men det blir nok noen å til...

Villevilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 11:49   #4
Medlem

BethBerry sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 224
BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.

Da jeg hadde fått nr 1 var jeg 100% sikker på å få en til. Han skulle ikke være enebarn (jeg er attpåklatt selv)
2,5 år senere fikk han en søster.

Men, nå som jeg selv har fått en attpåklatt får jeg et dilemma - for har ikke lyst på flere barn. Syns svangerskapet og fødselen ble for tøft denne gangen. Men, da blir jo Mathias nesten enebarn siden storesøster er 10,5 år.

Tror nok allikevel jeg ender som trebarnsmor ja...
BethBerry er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 12:13   #5
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 546
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Har veldigt lyst på 2 barn, men det blir en stud til før vi prøver på neste mann, men når Hannah er 2 år, så kan det vell vere at vi begynner prøvinga på nytt .

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 12:21   #6
Supermedlem

Venus77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 919
Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.Venus77 har mye å være stolt av.

Da vi fikk snuppa, var vi begge innstilt på å prøve å få en til. Bestemte oss for at ca. 2 år i mellom måtte være passe. Klaffa bra det
Gammel 07-03-2006, 12:34   #7
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

har helt glemt svamgerskap og fødsel.. så gjør det gjerne snart igjen Ønsker oss 2 ganske tette,,, Men begynner ikke prøving riktig enda,,, vente bittebittelitt
Gammel 07-03-2006, 16:20   #8
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Jeg driter i hvor vondt det gjør. August SKAL ha søsken. Er enebarn selv og det er drit kjedelig.Men hvor tette de blir skal jeg ikke si noe om. Ikke mindre enn 3 år hvertfall.

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 16:22   #9
Medlem

Abeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 304
Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.

Jeg følte meg ikke klar for flere før storesøster var rundt fire år. Pappaen derimot var klar for nummer to med det samme.

f. 5.5.2000
f. 27.2.2006

Abeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 16:31   #10
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Eg er veldig glad for å ha fått tre barn, for eg synest at både ein og to var for lite. Sidan eg sjølv berre har ei søster, tenker eg som så av og til.. tenk om noko skulle skje med ho og eg ikkje har nokon igjen? Derfor ville eg ha fleire barn. Har egentlig heile tida tenkt 4 barn, men vi får sjå.. frister ikkje med ny baby endå iallfall (både med tanke på graviditet, fødsel og tida no etterpå).

Då eg nettopp hadde født eldstejenta hugsa eg ingen smerter (veit ikkje om det kan ha vore lystgassen som gjorde det eller at eg var i min eigen verden mens det stod på), derfor sa eg at eg ville ha fleire allerede då.. berre ikkje heilt endå. Og nøyaktig 3 år seinare fekk eldstejenta ei søster- det var perfekt aldersforskjell syntest eg. For då klarte den eldste seg mykje sjølv, og forstod at eg måtte bruke litt tid på den lille.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.