etter en måneds tid uten pc, tatt av lynet, så er jeg nå på besøk hos mamma. Fabienne er blitt stor jente, helsestasjon kontroll idag viste en vekt på 10 kilo og 72 cm lang. På den siste måneden har hun lært seg å åle/krype, og forrige uke reiste hun seg etter sofaen. står nå og holder seg i bordkanten, og sofaen og tar små skritt fremover. Artig. Idag sa hun mamma for første gang, pappa sa hun første gang når hun var syv måneder.
Når det gjelder meg og magen, så vokser den fort nå. er i uke 18 (menstermin forskjøvet i to uker til 25 mai etter ul forrige torsdag). Skal på ny ul rett over nyttår, for jordmor hadde tydeligvis en dårlig dag. Verste ul jeg har vært på noen gang. Så et bankende hjerte, og to nyrer, men fikk vite lite detaljer for hun så ingenting sa hun. Sukket og stønnet i 40 minutter, før hun bestemte seg for å kalle oss inn igjen.så jeg håper vi får mer informasjon neste gang. Ble fryktelig skuffet og veldig engstelig. Men hun sa jeg ikke måtte tenke på det, det var fordi jeg ikke var kommet så langt som jeg trodde.