Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-12-2006, 07:37   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Er dere klare til jul?

Det er vi så å si, i rute med andre ord.
Denne uka som kommer er bake og lage snop.
Alle gavene er ferdige og litt pynt og litt ekstra vaske her og der er unnagjort.
Så nå er det bare kosen igjen Mannen har også fri denne uka.

Denne uka som kommer til å gå unna.
I helgen er det baking av rundstykker og evt brød, kokosmakroner og berlinerkranser og kansje smultringer.
Mandag så treff i Oslo som vi skal prøve å få med oss.
Tirsdag så er det pepperkake baking hos framor med mannen kusine og hennes barn som er 6 uker yngre enn Anette og huligens kusinens mamma hvis hun fikk fri. Og Nisse trim på kvelden.
Onsdag så må jeg få unna julesnop, karameller, fudsj(?) og kansje noe småting til. Og helge vaske.
Torsdag da har mannen ordnet så jeg skal få spa på Arena forde jeg fortjener det.
Fredag må vi vel i butikken før helgen, kjøpe inn litt ferskvarer osv Og trimme på kvelden.
Lørdag er kose dag, bake julebrød. En tur til oldefaren til Anette med julekurv som han kan kose seg med i julen. Pynte juletreet når Anette er i seng og spise julegrøt.
Så kommer søndagen, selveste julaften. Da blir det masse kos. Vi skal være her hos oss, med foreldrene mine og min bror og foreldrene til mannen. Så med Anette blir vi 8 til bords.
Blir vel en tur i kirken. Middagen blir kl16 hos oss i år, så vi rekker litt pakke åpning før Anette skal i seng. Tviler på om vi klarer å holde henne våken lengere enn 18.30, men vi får se.

Så jeg har masse julestmning så lenge jeg titter ut, for der er det ikke snø

Ha en fin førjuls uke, kos dere og husk å pust med magen innimellom
Gammel 16-12-2006, 17:44   #2
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er dere klare til jul?

Vi er også i rute, føler jeg Og det føles deilig.

Julegavene er innkjøpt, pakket inn og godt gjemt i boden. Storesøster er overalt for tiden så vi måtte gjemme dem og låse boden

Imorgen kommer et vennepar av oss med tvillingguttene sine som er 3 uker yngre enn Heine, på julelunsj.

Nesten all pynten er på plass, og idag kjøpte jeg 2 nye amaryliser som er pent plassert i julepottene i stuevinduet. Ble så fint så! Nå mangler jeg bare 2 bittesmå julestjerner som skal stå på peishylla, potte til dem og en borddekorasjon til stuebordet.

Imorgen skal jeg bake enda mer pepperkaker, og på mandag skal jeg lage konfekt. Og da er det i boks også.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:12.