Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2005, 15:54   #1
Medlem

Yuni sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 220
MP Rating: 0% (0)
Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.
hm Er det forbigående?

Lille er blitt utrolig klengen de siste dagene. Går jeg ut av rommet kommer furteleppa og hun begynner å gråte. Oppriktig sår og lei-seg-gråt. Hun skal gjerne ha meg ned på leketeppet, og i dag når jeg skulle dusje satt hun i gang å gråte når jeg lukkket igjen dusjdøren... Så da måtte jeg stå å dusje med den åpen, men det var ikke ordentlig greit før jeg kom helt ut.
Er dette bare en periode sak, eller? Noen andre klenge-bebiser her?
Hun får jo oppmerksomhet hele tiden, det er ihvertfall ikke manko på stimuli her Men må innrømme at det kan bli litt slitsomt...

Yuni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 16:18   #2
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,256
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Er det forbigående?

Det med dusjen har vi hatt her og, hyling i det jeg skrudde på dusjen. Nå setter jeg hun i vippestolen på badet sånn at hun kan se meg og så får hun babygymmen foran seg. Eventuelt på samme måten bare foran vaskemaskinen som går.
Gammel 27-07-2005, 16:42   #3
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Skal ha meg nær hele tida.
Legger jeg henne på gulvet og går et par skritt bort begynner hun å stortute.
Kanskje det er alderen?
Gammel 27-07-2005, 16:45   #4
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bergensmamma
Det med dusjen har vi hatt her og, hyling i det jeg skrudde på dusjen. Nå setter jeg hun i vippestolen på badet sånn at hun kan se meg og så får hun babygymmen foran seg. Eventuelt på samme måten bare foran vaskemaskinen som går.
De er jammen kravstore!!!

Yuni: Det er nok forbigående vil jeg tro... Har hørt at de blir litt mer mamma-dalte i ca.6mnd alderen, vet ikke hvor lenge det varer da...

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 17:49   #5
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 407
Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.

Her i gården tror jeg det er dagsformen det kommer an på. Noen dager er lille vennen helt og totalt mammadalt og andre dager er det ikke så farlig. Vi bodde noen uker hjemme hos mamma og da vi kom tilbake til leiligheten igjen var han utrolig klengete et par dager, kunne ikke gå fra han et sekund uten ville protester. Tror det var for at det var litt lenge siden vi hadde vært hjemme og han måtte bli kjent på nytt. Nå går det helt bra igjen.
Gammel 27-07-2005, 20:14   #6
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

trur d e alderen ja... dei skjønna meir

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:43.