Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2006, 12:16   #1
Medlem

lille snøfte sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
MP Rating: 0% (0)
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.
Er vi fornøyde med kroppen vår da jenter?

Satt akkurat og så på navlen min (ja sånn går det når jeg har lest alle innleggene) Den ser litt snodig ut. Merker jeg har fått dissemage og videre hofter. HAr gått opp 5 kg fra jeg kom hjem fra sykehus - mulig det har noe med matinntaket å gjøre

Brystene har inntatt en helt annen form, lurer veldig på hvordan de har tenkt å se ut etter meieret stenger

Har helt glemt å gjøre knipeøvelser den siste måneden - og da jeg sjekket med speielen (ca 3 dager etter jeg kom hjem frea sykehus) har jeg aldri turt å sjekke igjen. Der har noe skjedd ja

Går en del tur - og gjør litt avslappningsøvelser for rygg og nakke - men det er det.

MEn alt i alt er jeg kjempefornøyd - tenkt det at kroppen min har huset og født en ekte baby! Jippi for en flott kropp jeg har

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:22   #2
Medlem

Ovren sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Karmøy
Meldinger: 176
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.
Sv: Er vi fornøyde med kroppen vår da jenter?

Ja si det... utseende messig er jeg IKKE fornøyd har gått opp masse etter fødselen noe jeg ikke pleier å gjøre Puppene mistet sin sprettne fasong og hoftene ble bredere for 13 år siden så det tenker jeg ikke på, men dissemagen har ikke kommet før nå og den skal vekk vet bare ikke helt hvordan jeg skal få det til for mat er jo så digg

Mars-93 Mars-94 September-96 (6/9-98 19/5-99) September-00 April-03 Februar-06

Ovren og alle ungene
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:32   #3
Medlem

lille snøfte sin avatar

lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ovren
.... men dissemagen har ikke kommet før nå og den skal vekk vet bare ikke helt hvordan jeg skal få det til for mat er jo så digg
åhåi så stilig! Du har født så mange barn og ikke fått dissemage før nå. Må være gode gener det der (ev at du er i bra form for du har en del andre småttasser å springe etter?)

lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:37   #4
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Er ikke fornøyd nei. Har gått ned alle kiloene jeg la på meg, men kroppen er blitt så mjuk Spesielt magen. Men kommer til å begynne å trene igjen snart.
Gammel 29-05-2006, 12:38   #5
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Nej, jag är inte förnöjd alls. Vet att jag brukar rasa ned i vikt de första veckorna, och sedan går det lååångsamt ned, och sedan när barnet är en 9-10 mnd går jag plötsligt ned mer...

Denna gången ammar jag, och har en ENORM aptit.

Har så smått börjat att kutta ned på godsaker, så kanske vekten börjar gå nedåt igen?

Har efter 3 KS en hängmage, ska bli spännande att se om den klarar att dra ihop sig när kiloene försvinner (blir en del träning också då).
Gammel 29-05-2006, 12:42   #6
Medlem

Ovren sin avatar

Meldinger: 176
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av lille snøfte
åhåi så stilig! Du har født så mange barn og ikke fått dissemage før nå. Må være gode gener det der (ev at du er i bra form for du har en del andre småttasser å springe etter?)
Trener en del, men nå tror jeg det er alderen som viser seg fra sin verste side Det var liksom mer spenst i kroppen før jeg ble 30

Mars-93 Mars-94 September-96 (6/9-98 19/5-99) September-00 April-03 Februar-06

Ovren og alle ungene
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:44   #7
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 1,593
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen dager følerjeg meg veldig slank og fin, andre ikke. Men magen er uansett ikke det den var før svangerskapene i 2003. Ikke noe som ikke kan skjules, iallefall

Blir trening på meg så snart jeg kan sette bort tulla. Hun har jo ikke tatt annet enn pupp for det meste.

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:45   #8
Seniormedlem

siljemoren sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,491
siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.

Nei det er jeg egentlig ikke. Har en del kilo jeg vil ta av før vi drar på ferier i august og så vil jeg bli litt stammere i fisken. Tror jeg vil ta av 6kg da er jeg nede i den vekten jeg var før jeg ble gravid.

Så jeg får nok slutte og spise sjokolade og komme med mer ut på tur og trening.

Tuppen 04 og lillemor 06
siljemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:52   #9
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Nei, Har 10kg for lite
Gammel 29-05-2006, 12:54   #10
Medlem

lille snøfte sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Solstråle.
Nei, Har 10kg for lite
Kan få noen av meg

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:41.