Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2005, 11:21   #1
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
MP Rating: 0% (0)
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.
Et år siden...

Oi!!! I dag er det 1 år siden jeg fikk mensen siste gang før graviditeten. Og om en måneds tid er det 1 år siden jeg testet positivt... Utrolig hvor fort tiden har gått!!! Selv om slutten av graviditeten gikk sent... Så har i hvertfall tiden sammen med Malin gått fort. Hun blir jo snart 3 mnd

Og snart flytter det nye febbiser inn i vår klubb på Snart Mamma...

Måtte bare minne dere på det!!
Gammel 04-05-2005, 11:29   #2
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.
Sv: Et år siden...

Ja tenk det.... tida he gått superfort, herli med ei lita jente i henda..ho e so go!! 19 mai e d et år sida for min del
Gammel 04-05-2005, 11:58   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

22.mai her. Den datoen har jeg sagt mange ganger gitt.

22.juni testa jeg positivt. Den dagen kommer jeg aldri i mitt liv til å glemme.
Gammel 04-05-2005, 12:10   #4
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

17.mai
Testet positivt 14. juni.
Rart at det føles så kort tid siden når det har gått et helt år....

Nå i mai er det nye febbis-babyer som lages
Gammel 04-05-2005, 12:41   #5
Supermedlem

Blundin1 sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 553
Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.

13mai her, testet positivt 15 juni

gleder meg til neste gang..
Gammel 04-05-2005, 14:49   #6
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

siste gangen jeg hadde mensen var 18 april.....og jeg testet positivt 20 mai.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 17:50   #7
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Siste menstruasjon hadde jeg 23, April

Men i sjokkets tlstand så registrerte jeg ikke datoen for når jeg testet positivt,
men var vel litt før st.hans.
Var jo så nervøs for hvordan det kom til å gå, siden duttemann ennå var så liten.
men det har godt over all forventning

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:39.