Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2006, 09:14   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
rørt For et år siden startet svangerskapet.

8 mai 2005 startet mitt svangerskap med Anette.
Akkurat da viste jeg ikke at jeg var gravid, og lite viste jeg hva de neste 9 månedene skulle bringe.
Tenk at det har gått et år, og det har vært en liten huleboer inni magen. Som vi gledet oss til å bli kjent med, hvem var det som gjemte seg inni magen.
Selv om jeg satt i sofa`n i 8 av svangerskaps månedene, så er jeg veldig glad for at det ikke var noen større plager eller komplikasjoner. Og at det kom ut ei så velskapt jente som snart er 3 måneder. Tiden etter fødselen har gått fort og den har vært litt slitsom. Men alt har jo gått bra.

Jeg er så glad i den jente mi jeg har ikke kunne fårestille meg at man kunne ha en slik følelse. Morskjærlighet er det vel det heter, og den er sterk.
Live er herlig og vi går sommeren i møte. Kunne det ha vært bedre?
Det trur jeg ikke
Gammel 09-05-2006, 09:59   #2
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.
Sv: For et år siden startet svangerskapet.

Det er utrolig hvordan livet kan forandres så mye på bare et år. Godt å høre at dere har det bra.
Vi er vel alle enige om at i disse dager er det ingenting som er bedre enn¨å være mamma til disse fantastiske små skapningene! Blir helt rørt jeg
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2006, 10:03   #3
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 852
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Helt enig med deg, Solstråle Hva kan vel være bedre enn dette? Dette er helt klart det største i verden, og jeg er såå takknemlig for å få oppleve dette. Jeg trodde dette var helt utrolig på forhånd, men det var jo enda bedre også! Ja, denne morsfølelsen er spesiell. 1.juni ble det befruktede egget som Henrik er et resultat av, satt inn i meg. Så ventet vi spent til 13.juni da jeg fikk pos hjemmetest. Og hver dag etter har vært en lykkens dag
Gammel 09-05-2006, 10:09   #4
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Satt og mimret i går da jeg fant en tråd jeg startet i fjor på et annet forum. Avslørte da at jeg var gravid, og nå ligger et nurk på 3 mnd ved siden av meg Tida går så fort.

I disse dager blir februarbabyene lagd
Gammel 09-05-2006, 10:37   #5
Medlem

Vår sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 384
Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.

Jeg ble helt rørt da jeg leste innlegget ditt, Solstråle. Jeg føler det samme. Etter at det lille vidunderet vårt ble unnfanget den 27. mai i fjor, fulgte et par måneder med kvalme og oppkast i varmen. Og på slutten av svangerskapet klarte jeg nesten ikke å gå. Men hvem husker vel det nå? Vi har jo fått verdens søteste lille jente. Hurra for morskjærligheten! PS. Nå skjønner jeg plutselig hvor viktig morsdag er. Husk å være ekstra snille med mammaene deres neste år!
Gammel 09-05-2006, 10:55   #6
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Synest det er så lenge sidan, samtidig som at tida har gått fort
Det er så deilig å ha ein liten baby, og spesielt no når det er vår!

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2006, 11:46   #7
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

JA det er flott med sånne mirakler. Klarer ikke se meg mett på dettte lille undret som ligger ved siden av meg å pludrer.
Gammel 09-05-2006, 15:27   #8
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Ja er så enig med deg solstråle!

Det er en så herlig tid nå! Jeg er sååå forelska i den lille gutten min!
Gammel 09-05-2006, 15:40   #9
Medlem

Eiram sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 183
Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.

I morgen er det ett år siden mitt svangerskap startet.. Tror nesten jeg må feire det med en Munkholm
Tiden har gått utrolig fort, og som du sier Solstråle så er det slitsomt, men UTROLIG koselig...
Kan ikke få nok av den lille krabaten vi har fått.. man våkner midt på natten og skal amme, og det første man ser i senga ved siden av er et kjempe . Da glemmer man fort hvor mye klokka er..
Og alt annet som skjer, noe nytt her eneste dag (som idag har han funnet ut at underleppa er god å suge på )

Vi kosær vårs!!
Eiram er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 09:11   #10
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,593
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenkte på det samme selv igår. I disse dager ble underet unnfanget

Det er så utrolig deilig å få gå hjemme med sukkerungene og kose med dem når jeg vil, og vi er så utrolig priviligerte som får oppleve akkurat dette. Jeg elsker å være mamma

Og nå går det mot sommer og det er varmt og deilig ute, nei og nei så fint vi har det

Nygift
Max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:42.