Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-03-2006, 15:34   #1
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 539
MP Rating: 0% (0)
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.
blæ Etterier....

Når gir de seg egentlig????

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2006, 15:39   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Etterier....

Mine forsvant tre til fire dager etter fødsel...

Sliter du fortsatt med etterrier da? Fødte vel noen dager etter meg du.. Etterrier er lite trivelige gitt!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2006, 15:43   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 3,186
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har fremdeles svake murringer ved amming.
Myrsnipa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2006, 15:47   #4
Medlem

Djain sin avatar

Sted: Fetsund
Meldinger: 327
Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.

Kjenner godt etter-riene enda jeg også. Kjenner det hver gang jeg ammer.
Blør ikke så mye lengere nå, heldigvis, så det er jo positivt.
Ellers så har jeg vondt for å gå på do... (sånn orntelig)
Har vært å kjøpt meg piller som skal hjelpe, men forløpig har de ikke hjulpet stort... Kan vel telle på ei hand antall ganger jeg har vært på do.
Noen andre som har samme problemet? Noen gode råd og tips?
(kan ikke drikke youghurt eller annet med melk i, da Mina reagerer på melk)
Og prøver jeg å stappe i meg en eneste sviske til, så kommer den sannsyneligvis ut igjen, og da "feil vei"

Gleder meg kjempemye til det er gått 6 uker, for da kan jeg bade igjen (savner å fylle badekaret med deilig varmt vann...)
Selvfølgelig kreves det at mannen er hjemme eller at mamma passer på Mina mens jeg koser meg i badet.
Gammel 06-03-2006, 15:56   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 3,186
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.

Djain; duphalac eller laktulose virker mykgjørende på avføring, er reseptfritt og helt ufarlig!
Myrsnipa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2006, 16:00   #6
Supermedlem

BeeKey sin avatar

BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Myrsnipa
Djain; duphalac eller laktulose virker mykgjørende på avføring, er reseptfritt og helt ufarlig!
Det skal jeg gå til innkjøp av. Tror egentlig at det er mest det at jeg gruer meg til å gå på do som gjør at jeg ikke får det til....Også gjør det litt vondt i stingene. Kjennes ut som det skal sprette opp.....Hjelp...

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2006, 16:05   #7
Medlem

Leela sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 249
Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.

...jeg drikker en biola hver dag (sånn litenflaske), synes det hjelper. Men det er jo meieriprodukt, så det kan du jo ikke drikke, Djain. Støtter meg da til Snipas tips om Duphalac, det fikk jeg på barsel. Bruker også laaaang tid på å få til nr 2 ...
Gammel 06-03-2006, 16:06   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Jeg har noen magesmerter som jeg egentlig ikke vet hva er. Er nesten som menssmerter, kjennes ut som det er noe som trekker seg sammen. Litt krampakti smerter.
Og merkes godt når jeg skal på do.
Nå har endelig mine stig reist sin vei og det stikker ikke lenger der når jeg går på do.
Det lønner seg å prøve å gå på do, det blir bare værre og avføringen blir hardere når man drøyer og drøyer.
Gammel 06-03-2006, 16:14   #9
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av BeeKey
Når gir de seg egentlig????
Stakkars, sliter du fortsatt med etterrier? Mine forsvant etter et døgn!
Gammel 06-03-2006, 16:19   #10
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille Mie
Stakkars, sliter du fortsatt med etterrier? Mine forsvant etter et døgn!

Jeg vil ikke ha de mer.....Er jo ferdig med fødsel...Har konstant vondt i magen i tillegg....

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:23.