Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-10-2005, 12:33   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
urk Ettermiddags-diare??!

Dette er skikkelig drittprat men..

Hedvig har lenge hatt to bærsjebleier om dagen, en etter frokost og en etter middag. Over noen dager nå har den andre bleia vært full av mye løsere avføring enn før. Altså i den første bleia er bærsjen vanlig, i den andre løs. (Ikke sånn rennende vannaktig, men sånn som den var før vi begynte med fast føde..) Jeg har prøvd ut forskjellig matretter for å se om det er en spes middag hun reagerer på men det hadde ingen betydning.. Merkelig greier.. Noen andre vært borti dette?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2005, 12:35   #2
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
MP Rating: 0% (0)
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ettermiddags-diare??!

Jeg var på besøk hos noe med ei 10 mnd gammel jente her om dagen, de sa de hadde det akkurat sånn.
Gammel 30-10-2005, 21:01   #3
Tidl. bruker
Gjest

Ingen andre som har vært borti dette eller vet noe om hvorfor...?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 21:04   #4
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *meja*
Ingen andre som har vært borti dette eller vet noe om hvorfor...?
"Tannbæsj" kanskje.?

Hender at pjokken min har det sånn også, men aner ikke helt
hva det er. Han ser i hvertfall ikke ut til å plages.

Håper det blir som normalt og at det bare er noe forbigående
Gammel 31-10-2005, 12:23   #5
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
"Tannbæsj" kanskje.?
Ja, har vært inne på tanken på det.. Det spretter jo opp no tenner her om dagen
Gammel 31-10-2005, 12:31   #6
Seniormedlem

E-78 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,729
E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei går d greit at jeg sniker litt?

Har nettopp lagt inn et bæsje innlegg på marsklubben og om temaet. Saken er den at mini her i huset har begynt å få gul bæsj igjen. Diare. Jeg ammer ikke og hun får vanlig mat nå. Tenner på vei her også.
Lister meg ut igjen.

Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
E-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2005, 21:06   #7
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, hvordan er det med bæsjen til Hedvig??
Gammel 01-11-2005, 10:35   #8
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av C@mill@
Ja, hvordan er det med bæsjen til Hedvig??
Ikke det spørsmålet man får oftest

Det er det samme enda.. Men nå bærsjer hun etter HVERT måltid da...

Det er sikkert pga tenna.. Greit å skylde på det hvertfall.. Hun har jo to som presser på nå..
Gammel 01-11-2005, 10:43   #9
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet du hva ... dette minner meg om sånn som jeg hadde det med Emilie i sommer Det "sto på" i noen måneder!! Jeg vet ikke hva det var den gangen - men jeg trodde det var for at jeg hadde spist noe, som hun så fikk gjennom melken og ikke tålte ... men vet som sagt ikke. Da kunne det være fast og så nesten flytende senere på dagen ... hadde lykkelig glemt det frem til nå
Kjerringråd for bærsj; flytende kull motvirker diarrè og renset parafin motvirker forstoppelse.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:35.