Må bare sutre litt, sånn midt på en søndag (det er søndag i dag vel...?). Uansett, jeg har bodd for meg selv siden jeg var 18, vært en skikkelig "independent woman", og har hatt et bra forhold til min egen familie, men ikke et supertett forhold. Jeg flyttet etterhvert til Stavanger for å studere, savnet aldri familien min i Bergen veldig sterkt. Når vi så skulle bosette oss en plass, måtte det enten bli i Bergen eller Østlandet, siden det er fra disse plassene meg og samboeren er fra. Vi ble fort enige om Østen, og vi har
STORtrivdes her fra første dag!!!

Jeg har sagt hele veien at det er her vi kommer til å bli boende.
MEN!!! Så har familien min kommet, en etter en, på besøk nå for å hilse på Lianah. Og det var etter at min far hadde vært her at jeg "tørnet" helt

. Jeg bare griner og griner og griner... Er så ufattelig lei meg for å bo så langt unna ham (og de andre, selvfølgelig). Pappa var bare heeeelt
FANTASTISK med Lianah, det er helt rørende å tenke på. Han var helfrelst fra han møtte henne. Han stod tidlig opp på morgenen og spiste frokost for å være klar til å ta imot Lianah når hun våknet, han trillet vognen som en stolt hane, han snakket babyspråk med henne så det sang (synes ofte menn reserverer seg litt på det området, men nei...

). Han var altså så vidunderlig fin med henne at jeg nå, i en alder av 25, for første gang i mitt liv har hjemlengsel og virkelig, virkelig savner familien min!!! Nå er jeg skikkelig deppa

, jeg vil baaare flytte til Bergen! Jeg bare spør; hvordan i alle dager klarer dere som bor langt unna familien deres å få dette til å gå opp? Jeg mener, èn av partene i forholdet
MÅ jo bo på en plass de ikke har familien sin i slike forhold...