Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-10-2005, 11:39   #1
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
MP Rating: 0% (0)
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.
Febbisenes juletråd!

Det nærmer seg jul damer så jeg tenkte vi kunne lage en tråd om alt som har med julen og gjøre. Innrømmer det gjerne: JEG ELSKER JULEN

På lørdag kjøpte jeg inn en del stempler og papir som skal brukes til julekort laging. Så må jeg jo få prøvd å ta bilder av snuppa! Gleder meg til å sende julekort av henne til slekt og venner

Skal legge inn bilder!

Det jeg tenkte vi kunne legge inn her f eks:

Julekortene av de små
Julepynt vi lager
Oppskrifter
Julesanger
Tips om julegaver...
Andre gode tips
Tips til julekalender
Legge inn julestemning!!
etc
etc.

Bruk fantasien og sleng dere på!!
Gammel 31-10-2005, 12:09   #2
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Febbisenes juletråd!

Kjempelur tråd Callisto!!! Har ikke kommet skikkelig i gang ennå ... men jeg tenkte litt på å spørre Minon om hjelp til å lage julekort ... ... ble sååå imponert over den fine julekulen hennes!! Skal bare få tatt et fint bilde av mine to engler, og så skal jeg spørre Minon pent ....
Gammel 31-10-2005, 17:14   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,119
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har så lyst å lage julekort i år, men skjønner ikke helt når jeg skal få tid.
Har lyst å kjøpe inn noe stempler som du har gjort. Men så er jeg så sær at bildet inni liksom må passe fargen på kortet jeg da
Gammel 31-10-2005, 17:23   #4
Supermedlem

Callisto sin avatar

Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star*
Har så lyst å lage julekort i år, men skjønner ikke helt når jeg skal få tid.
Har lyst å kjøpe inn noe stempler som du har gjort. Men så er jeg så sær at bildet inni liksom må passe fargen på kortet jeg da
Er veldig sær jeg også

Tenker vel å bruke rødt papir, bilde av Malin (i rødt...) må jeg få hjelp til å fikse i Photoshop. Tenker vel at bakgrunnen blir hvit...

Nettopp pga tid så må jeg begynne nå! Det blir nok ikke alle som får like avanserte kort... For ellers får jeg jo ikke gjort noe annet

Skal se om jeg finner stemplene jeg kjøpte på nett slik at jeg slipper å ta bilde av de... (late kjerring som jeg er!!)
Gammel 31-10-2005, 17:43   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Callisto
Er veldig sær jeg også

Tenker vel å bruke rødt papir, bilde av Malin (i rødt...) må jeg få hjelp til å fikse i Photoshop. Tenker vel at bakgrunnen blir hvit...
Hmmm, lillegutt har ytterst lite rødt,eller grønt, men mye blått. Blått julekort er jo ganske fint egentlig
Photoshop har jeg ikke, men noe annet som fulgte med kameraet.
Kanskje jeg bare må skvise inn dette også Noen som har litt tid til overs og kan sende meg
Gammel 31-10-2005, 17:47   #6
Supermedlem

Callisto sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *star*
Hmmm, lillegutt har ytterst lite rødt,eller grønt, men mye blått. Blått julekort er jo ganske fint egentlig
Photoshop har jeg ikke, men noe annet som fulgte med kameraet.
Kanskje jeg bare må skvise inn dette også Noen som har litt tid til overs og kan sende meg
Han kan jo vær blånisse

Tid er det værre med.......
Gammel 31-10-2005, 17:50   #7
Seniormedlem

*Lindus* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 1,527
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.

Slenger meg på for å få litt tips!

Er det forresten noen som har kjøpt nissedrakter til de små for å ta bilde? I såfall hvor har dere kjøpt det?

Gammel 31-10-2005, 17:56   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Callisto
Han kan jo vær blånisse
Jeg vet. Har jo en sånn fin grønn ullgenser med stripete bukse, den må passe fint i farge
Åhhh, nå må jeg bare være effektiv framover altså
Gammel 31-10-2005, 18:03   #9
Supermedlem

Crispo sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tyr-78
Slenger meg på for å få litt tips!

Er det forresten noen som har kjøpt nissedrakter til de små for å ta bilde? I såfall hvor har dere kjøpt det?

Har kjøpt nissekjole til Martine i spar kjøp, men har ikke fått den enda, der hadde de nisse pysjamas også

Nissekjolen hadde hatt som fulgte med og pysjamasen nisselue

Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2005, 19:37   #10
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Ååå..kjempe tråd ELSKER JULEN JEG OGSÅ
Jeg har laget bilde som jeg skal ha i julekortet, kan jo slenge det inn da...eller disse tre Klarer jo ikke å velge enda

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Pearly; 31-10-2005 kl 19:41.
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:40.