Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2005, 19:43   #1
Medlem

Konze sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 333
MP Rating: 0% (0)
Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.
Question Feber og bading?

Jeg mener å ha lest/ hørt at man ikke burde bade når man har feber. Stemmer det? Robert har feber i dag, så spørsmålet er da om vi må skippe kveldsbadet hans.
Burde jeg forresten gi han paracet når jeg legger han?
Gammel 18-08-2005, 20:05   #2
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 52
H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.H-79 har en aura rundt seg.
Sv: Feber og bading?

Er ikke sikker på det med bading..Når det gjelder Papacet hadde jeg bare gitt det hvis han hadde feber opp imot 39.Ville lagt mer vekt på allmenntilstanden hans enn akkurat feberen...jeg hadde gitt hvis han virket veldig utilpass.Det er eneste råd jeg kan gi..jobber på Barneavd,og det er dette som er mest vanlig å følge.God bedring til gutten din
Gammel 18-08-2005, 20:55   #3
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,367
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feber og bading?

Kanskje litt seint å komme med svar...Robert har kanskje lagt seg?

Jeg syns ikke du bør bade han med feber. Et bad påvirker temperaturen hans og varmt bad vil øke den mens et kaldt bad jo vil være forferdelig ubehagelig. (skjønner du ikke har tenkt å bade han i kaldt vann da, bare eksempel)

Men for en med for eksempel 39 i feber vil en badetemp på 37 virke kaldt og ubehagelig mens et bad på 39 grader vil være med på å holde temperaturen hans opp.

Når mine barn har feber gjør jeg så lite som mulig, vet jo selv hvor ubehagelig det er å måtte gjøre mye greier, et bad for en liten tass er jo ganske slitsomt. Og noen ganger har de jo vondt i kroppen og.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:00.