Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-02-2008, 12:17   #1
Medlem

Tassen79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 135
MP Rating: 0% (0)
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.
Flass

Heisann

Jeg prøver å huske fra første mann, men hukomelse er noe dritt.

Snuppa flasser noe enormt på kroppen, er dette vanlig? Det er nesten som hun bytter hud. Skal dette smøres?

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2008, 13:56   #2
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.
Sv: Flass

Sånn er det hos oss også.
Noen smører det, andre velger å ikke gjøre det.
Jeg gjør det ikke. Har olje i badevannet og noen ganger masserer jeg fotene hans i olje.(når de er veldig tørre)

Det er helt normalt.

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2008, 14:05   #3
Veteranmedlem

Maiva sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Norges eldste by
Meldinger: 3,044
Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.

Helt vanlig! Min gjorde også det. Flasset på hele kroppen. Det behøver ikke å smøres, det skal jo av liksom.
Gammel 25-02-2008, 14:16   #4
Medlem

Tassen79 sin avatar

Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.

Takk takk. Det var det jeg trode, men var ikke helt sikker.

Da bare vi oss videre.

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2008, 07:17   #5
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.

Oliver var full av flass han og, måtte riste tøyet hans
Men nå er det borte. Han bare hatt litt olje i vannet, ikke smurt med noe annet.
Gammel 26-02-2008, 12:02   #6
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Lillegutt flasser også. Har bare litt olje i vannet, har hørt at man helst ikke skal smøre de små.

Måtte riste sokkene til lillegutt i går jeg også
Gammel 26-02-2008, 12:33   #7
Medlem

Tassen79 sin avatar

Olje i badetvannet....trodde ikke disse skulle bade før navelen var helt grod...eller er det bare noe jeg "tror" jeg har lest et sted?

Gammel 26-02-2008, 14:18   #8
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tassen79 Vis post
Olje i badetvannet....trodde ikke disse skulle bade før navelen var helt grod...eller er det bare noe jeg "tror" jeg har lest et sted?
Stemmer det. Men den har grodd når resten av navlestrengen detter av, sa helsesøster til meg. For den gror innenfra.
Før han fikk første badet, vasket jeg han bare med klut og skylte bare rumpa i vasken
Gammel 26-02-2008, 14:42   #9
Medlem

Tassen79 sin avatar

[quote=Camilla*;6990877] Men den har grodd når resten av navlestrengen detter av, sa helsesøster til meg. For den gror innenfra.
quote]

Hun har mistet navelstrengen, men vi må forsatt vaske den med rent vann og q-tips....for hun blør litt avogtil....det er litt skorpe på den..... Skal til helsesøster i morgen, jeg tror jeg venter med badingen til vi har vært der og hun har sett på den.

Gammel 26-02-2008, 16:15   #10
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tassen79 Vis post

Hun har mistet navelstrengen, men vi må forsatt vaske den med rent vann og q-tips....for hun blør litt avogtil....det er litt skorpe på den..... Skal til helsesøster i morgen, jeg tror jeg venter med badingen til vi har vært der og hun har sett på den.
Vi har fått beskjed om at vi ikke skal vaske navlen med noe, bare la den være i fred

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:46.