Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-05-2006, 15:34   #1
Medlem

Maradia sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Eastfold
Meldinger: 382
MP Rating: 0% (0)
Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.
_plystre Flere februarmammaer med en tommeltott for mye?

Jeg er jo så glad i Lille E - men allikevel har hun blitt utsatt for mine ekstra tommeltotter et par ganger... Ammetåka gjør meg visst litt klossete...

Jeg har:
- Kneppet igjen en trykknapp med hud inni...
- SMSet mens jeg har ammet og mistet mobilen i hodet hennes
- Stukket henne i øyet

(Heldigvis bare en gang av hver udåd )
Noen flere som har "mishandlet" barna sine uten å mene det? Eller er det bare meg?

See a world in a grain of sand, and a heaven in a wild flower
Hold infinity in the palm of your hand, and eternity in an hour -William Blake

Maradia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 15:39   #2
Medlem

Ovren sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Karmøy
Meldinger: 176
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.
Sv: Flere februarmammaer med en tommeltott for mye?

Nei ikke enda heldigvis for hun blir mer enn nok "mishandlet" av storesøskenen
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 16:04   #3
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.

Så vidt jeg tør innrømme... Men en morra på vei ut i ganga med storesøster for å gå i barnehagen hadde jeg lillemann på armen. Og dunk, så slo jeg hodet hans borti dørkarmen på vei ut..
Det var heldigvis ikke så hardt, men jeg følte meg ikke spesielt flink etter det...
Storesøster er det verre med; hun er spesielt flink til å vippe ham masse i vippestolen. Rart han ikke har blitt sjøsyk. Må passe godt på de to ja!
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 16:17   #4
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Har ikkje hatt uhell endå *bank i bordet*
Men lillesøster skulle ta på han ei dukkekrone ein gong, og stakkars minsten. han fekk litt vondt, og to små, røde merker på kvar side av hovudet.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 17:49   #5
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

*kremt* han fikk et ublit møte med dørkarmen på bilen, når jeg skulle legge ham inn i setet. Det har ikke gjentatt seg

Husker akkurat det samme skjedde med storebror når han var baby.

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 18:05   #6
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 771
linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.

Satt å ga han mat å snakket i mobilen så mistet jeg den i hode på han men den snitra han heldigvis bare
Gammel 03-05-2006, 20:16   #7
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,571
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg holdt nesten på å feste smokkeholderen i fettet i overarmen hans på barseltreffet på fredag, han reagerte ikke en gang, lille bolla mi'

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 08:02   #8
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjenner meg i flere av de "ulykkene" dere kommer med...

Jeg har også mistet mobilen i hodet på han mens han fikk mat...
Har også stukket han i øyet med fingeren min....

Og storesøster er veeeldig flink til å vippe han i vippestolen sånn at han nesten blir slengt veggene imellom. Og hun vil absolutt at han enten skal ha krona hennes på hodet eller en knall rosa pannebånd

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:50.