Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2005, 13:51   #1
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Flere her inne i febbisklubben som er bitt av....

...scrappingbasillen????Jeg er blitt helt hekta jeg, hehe. Har meldt meg inn i scrapping.no og har kjøpt meg en del tinger for litt over 1000,- lappen Og så har jeg kjøpt meg en stor å fin album til å ha sidene i Nå har jeg bare fått scrappet meg to sider bare for jeg har ikke fått fremkaldt bildene fra pc`n enda, har 529 bilder å fremkalde Ja jeg veit, tar masse bilder...hehe. Gleder meg sån til å få bildene så jeg får komme meg skikkelig i gang
Her kan dere se det jeg har til nå + utstyret jeg har
Gammel 29-05-2005, 14:23   #2
Medlem

Sidney82 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Stavanger/Kongsberg
Meldinger: 286
Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.
Sv: Flere her inne i febbisklubben som er bitt av....

Tror nok jeg blir bitt av basillen på tirsdag, for da skal nemlig og Minnie81 på scrappe kurs Har aldri prøvd det før, men jeg elsker å pusle med sånne ting, så jeg kan tenke meg at jeg kommer til å bli hekta ja....
Kjempe fine LOèr du har lagd PJK
Håper jeg også blir like flink.....
Gammel 29-05-2005, 15:03   #3
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Wow, du er skikkelig kunstneristisk! Syns de var kjempefine de LO'ene du har laget og det samme er dåpsinvitasjonen

Jeg har kjøpt en del scrappeutstyr, men jeg er like treg som du å fremkalle bilder Så jeg har ikke kommet igang ennå.... Jeg skal ta å sjekke ut den wed siden du henviser til

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2005, 15:35   #4
Medlem

*Betty Boop* sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 453
*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.*Betty Boop* er fantastisk mot andre.

Prøver meg litt jeg også, men er ikke noe særlig flink med pynteting..
Det var kjempe fine LO'er og den dåpsinvitasjonen var jo superfin

*Betty Boop* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2005, 15:47   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,119
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har også kjøpt inn en del utstyr ja (ble fort litt kroner av det ja )
I motsetning til dere har jeg nå fremkalt sambo sine bilder (eller dvs et lite utvalg av dem, 360 for å være nøyaktig) så egentlig er det bare å sette i gang.
Har tenkt å scrappe album til besteforeldrene som de kan få til jul.
Lager vanlige fotoalbum til meg selv og lillegutt. Så får jeg bare pynte sidene litt ekstra og eventuelt lage scrappealbum av episoder/hendelser som er litt spesielle

Martis: kjekk side altså. Er også registrert der
Gammel 29-05-2005, 15:47   #6
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er, men det visste du vel.

Her kan dere se de jeg har laget. Har laget 3 til, men lurer på å være med på konkurransen på scrapping-forumet denne mnd, så har ikke lagt de ut enda. Tror ikke jeg rekker det innen fristen da, så det blir nok ikke noe. Også har jeg laget en til i dag, men ikke limt og tatt bilde enda. Fikk 80 bilder eller noe her om dagen, så jeg har masse jeg kan scrappe nå. Problemet er bare at jeg må flytte meg mer enn 2 meter vekk fra pcen, så da blir jeg heller sittende.
Gammel 29-05-2005, 17:03   #7
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

masse fint her, dåkke e flinke.. ej ekje bitt enda, men he lyst..men e so forbaska treig!!
Gammel 29-05-2005, 17:35   #8
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Så flott sider du har laget PJK Nå har jeg snoket i sidene dine en stund her,masse fine bilder av den lille skjønne gutten din

Scrappedilla har jeg ikke fått.Eier ikke tålmodighet til sånt jeg. Klarer seg for meg med venninner som har det.Kjekt igrunn for da kan jeg bare bestille av de.Det er bare helt utrolig masse fint som man kan lage da.
Gammel 29-05-2005, 22:14   #9
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,256
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Jeg tror jeg skal bli bitt av den basillen. Må bare fremkalle bilder først

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:28.