Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2005, 00:39   #1
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
MP Rating: 0% (0)
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.
Folk må jo ha trodd at jeg var :kokko:

Var nettopp inne på snartmamma og leste igjennom gamle innlegg, og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge.
Vet ikke om det er noen som husker det, men det har seg sånn at jeg var helt grønn når det gjaldt å diskutere på nettet og det å bruke smileys. Datamaskinen var stilt inn sånn at animasjonene på smileysene var slått av sånn at smileyen så ut som et vanlig smilefjes. Jeg brukte den ganske ofte og var ikke klar over hvor dumt det så ut. Her er ett lite utdrag:

""""""""
- Da var jeg også kommet halvveis, så da er det bare 20 uker igjen

- Gratulerer med halvveis

- Hei Velkommen til oss

- Her er det ingen tvil lenger. Magen har eksplodert på bare noen uker

- Gratulerer med overstått UL og en liten : . håper det går bra videre

- Blir fort trøtt, har vært plaget en del med halsbrann, og får lett hodepine, men ellers så er formen ok

- Har gått opp 3,5kg,så langt

- Mannfolk kan ikke leve med de,kan ikke leve uten de

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Ja, og sånn fortsetter det. Jeg kan le av det nå, men håper virkelig at ingen tok seg nær av det den gangen

Sist endret av carolin; 29-09-2005 kl 00:43.
carolin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 00:41   #2
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Folk må jo ha trodd at jeg var :kokko:

Gammel 29-09-2005, 07:08   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 29-09-2005, 07:16   #4
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var morro lesing , for ett trett morratryne

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 07:37   #5
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Hvis jeg ikke tar mye feil så sendte jeg deg en PM og sa ifra om det

Men jeg tok meg IKKE nær av det altså. Bare synes bruken av smileys var noe snodig.
Gammel 29-09-2005, 08:05   #6
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Hahaha!
Gammel 29-09-2005, 08:09   #7
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehehe
Gammel 29-09-2005, 08:13   #8
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 969
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Nå fikk du meg til å le på morgenkvisten... Bra start på dagen
Gammel 29-09-2005, 08:15   #9
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,586
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, jeg husker at jeg synes du brukte de smiliene veldig rart og at jeg syntes det var teit . Du ble jo tilgitt da du fortalte at du ikke kunne se animasjoner
Gammel 29-09-2005, 08:36   #10
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:28.