Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Lengere permisjon?
Ja. 8 32.00%
Nei. 8 32.00%
Vet ikke ennå. 9 36.00%
Velgere: 25. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-05-2006, 12:59   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Forlengelse av permisjon?

Skal du ha lengere permisjon?

Min permisjon avsluttes 29 januar 2007.
Jeg kommer nok til å gå hjemme til august 2008, men vet ikke hva som skjer da. Ønsker ikke å jobbe 100% da.
Er så glad vi er enige om det og at vi har økonomi til det.
Det som er fint er at det er to till her på Blaker som skal ha lengere permisjon, de har jenter som er 3 måneder eldre enn Anette.

Sist endret av Solstråle.; 31-05-2006 kl 13:01.
Solstråle. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 13:11   #2
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.
Sv: Forlengelse av permisjon?

Jeg er hjemmeværende, såjeg trenger ikke forlenge noe
Skal være hjemme til 2009, håper jeg.

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 13:16   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ayesha
Jeg er hjemmeværende, såjeg trenger ikke forlenge noe
Skal være hjemme til 2009, håper jeg.
Kom på at jeg burde ha flere alternativer Men pytt pytt...
jeg skal nyte denne tide.
Gammel 31-05-2006, 13:27   #4
Medlem

C@th sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Lillestrøm
Meldinger: 247
C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.

Skal begynne å jobbe 50% 29. august

Har valgt tidskonto, så jeg skal jobbe 50% frem til september 2007, jeg skal jobbe hjemme 2 dager i uken, og være på jobb 1 dag i uken og da skal jeg ha med Nicholas siden jeg ammer Hadde vi hatt råd til det, skulle jeg vært hjemme minst 1 år til. Tiden går så fort og siden dette er siste barn vil jeg nyte tiden så lenge som mulig

Skal uansett ikke tilbake i 100% jobb i september neste år, håper at vi klarer oss med 70%

Guttaboys 29.07.96 og 19.02.06
C@th er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 13:49   #5
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 1,593
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Begynner nok ikke å jobbe i januar. Får se utover neste år hvordan det er med barna. Skulle drømmejobben dukke opp i mellomtiden, vil jeg vurdere det der og da.

Småbarnstiden er kun en gang

Nygift
Max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 14:10   #6
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Eg kjem sikkert til å ha permisjon til august neste år, og då begynne i redusert stilling. Jobba i 40 % mellom nr 2 og n3 3, og det var egentlig veldig deilig.

Men hugsa då eg hadde vore eit år heime med førstefødte, då var det jammen godt å komme seg ut blandt folk igjen. Gjekk eit år på skule den gongen.
Mens no har eg så mykje å henge fingrane i her heime + at eg vil nyte småbarnstida. Så eg vil vere mykje heime

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 14:23   #7
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Jag svarade "vet inte".

Permisjonen går ut den 1 November 2006... Har väldigt lust att vara hemma lite till, men ser att det kanske inte går. Killarna går i bhg och den ska betalas (äldstemann MÅSTE gå i bhg pga språket).

Jag har lite olika alternativ:

1. Gå tillbaka till mitt kvällsjobb en stund till... Då kan Hanne vara hemma med mig om dagarna och vi får det till att funka ekonomiskt!
2. Gå ut i fulltids jobb...

Har egentligen lust att få mig ett jobb inom det är jag utdannad i, men det innebär långa arbetsdagar - men samtidigt bra lön.

Vi får se!! Det brukar alltid lösa sig! (sa han som sket i poolen)
Gammel 31-05-2006, 16:34   #8
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 973
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Siste permisjonsdag for meg er egentlig 27.januar neste år. Men jeg syns egentlig det er altfor tidlig å sende snuppa i barnehage så tidlig. Ikke er det sikker vi får plass i barnehage heller. Så nå begynner vi å leke litt med tanken på at jeg skal være hjemme litt lenger, ta litt mer permisjon, ubetalt. Men så er det økonomien da. Jeg har ikke funnet ut av om det går an å jobbe noe når man har ubetalt permisjon, eller om reglene er de samme som får betalt permisjon. Hvis jeg kunne jobbet 1-2-3 vakter i uka på det lokale sykehjemmet så ville jeg greid det fint økonomisk med kontantstøtte og barnetrygd. Men har jeg ikke lov til å jobbe når jeg har ubetalt permisjon så må jeg tilbake i jobb eller begynne på skolen igjen. Får ta meg en tur på jobben å høre snart...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 17:41   #9
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 546
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

permisjonen min er slutt 21 januar, begynner å jobbe gjen da, jobber bare i 60 % stilling da, så det blir masse tid til lille gullet og. Men har søkt barnehage plass fra 1.1.07. synest det er tidligt, men får se hva vi gjør

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 20:24   #10
Supermedlem

Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Permisjonen min er ferdig 19 januar neste år. Men kommer nok til å være hjemme til august, det er sikkert ikke mulig å få barnehageplass før da heller.... Og så vil jeg veldig gjerne nyyyte lille Thomas og å være hjemmeværende litt lenger, de er jo sååå små i januar jo ...

Men jeg kommer sikkert til å ta vikar-timer , når sambo har fri for å spe på økonomien litt. Men det er greitt for da er jo barna hos pappaen sin!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:56.