Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2005, 16:15   #1
Supermedlem

Honeybunny sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.
uff Første natt uten Lillegutt

I dag sendte jeg Lillegutt avgårde med mormor og morfar på tur til Oldefar.
Og de skal overnatte . Jeg har aldri vært borte fra Lillegutt i mer enn noen timer,
og har gruet meg veldig til dette. Men nå er det en to timer siden de dro og jeg
gråter iallefall ikke lenger. Hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn, men jeg gråt
så jeg hikstet når de kjørte avgårde

Nå skal jeg gå og legge meg i badekaret og prøve å nyte tiden. Men jeg tror jeg
må ringe å høre hvordan de har det først

Er det flere som har vært borte fra de små på natten enda?
Er det bare meg som er så engstelig?
Gammel 30-07-2005, 16:54   #2
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Første natt uten Lillegutt

Malin har ikke vært borte alene en natt enda men hun skal det nå i august, og jeg skjønner hvordan du har det. Jeg gruer meg kjempe masse allerede.
Håper du klarer å nyte alenetiden. Det går nok så bra med bebisen
*Linda* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2005, 19:30   #3
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Niks, har ikke vært borte fra lillemann over natten. Farmor og farfar har sittet barnevakt ett par timer bare. Men jeg har hatt en HEL dag på shopping i København da vi var på ferie nå. Da var han sammen med pappan sin en hel dag. Teller det???

Gruer meg til å være borte fra han en hel natt.
Gammel 30-07-2005, 19:35   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,586
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Første natta jeg var borte fra Turbo var da jeg fødte Sprell . Jeg er ikke tilhenger av å sende ungene fra meg (men har lært at jeg likevel må gjør det av og til). Foreløpig har jeg ingen planer om å la Liten sove uten mamma eller pappa før han ber om det selv!
Gammel 30-07-2005, 19:50   #5
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker å la besteforeldre "låne" henne litt kanskje i romjula?

Jeg har virkelig lyst på en fest snart, men da får pappaen være hjemme, eller at vi eventuelt har en barnevakt (må bli hennes tante eller onkel i tilfelle) her hjemme etter at hun har sovnet.

Hva er planen din for i kveld da? Tror du at du kan nyte det uten å tenke for mye på lillegullet?
Gammel 30-07-2005, 20:22   #6
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke enda, men skal ta meg en fest i slutten av august og da blir det pappa'n som får alt ansvaret alene.
Har ingen til å være barnevakt slik at vi begge to kan gå ut sammen.
Gammel 30-07-2005, 21:11   #7
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Var på ute til langt på natt da jeg feiret bursdagen min i slutten av april. Da var pappaen hjemme. Det gikk veldig bra det! MEN, har ingen planer om å gjenta det med det første nei.

Vi har ikke hatt noe særlig barnevakt til Ida heller. Hun var 9 mnd første gang mamma og pappa hadde henne natten over. Da skulle vi i et bryllup. Som jeg savnet henne...

Skjønner svært godt at det var trist å se de kjøre sin vei med gullet ditt, men ikke bruk tiden til å tenke på det. Han har det sikkert helt bra, ellers ville de ringt, ikke sant?
Kos deg nå.

LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2005, 21:58   #8
Medlem

bejo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Solå
Meldinger: 255
bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.

Jeg var vekke fra Felix en hel helg i Mai. Var på firmatur til Danmark. Gutta koste seg hjemme med pappen. Det ble noen telefoner hjem. Men det gikk greit. Jeg klart og kose meg. Men det var herlig å komme hjem. Håper du får kose deg i kveld.
Gammel 30-07-2005, 22:11   #9
weri
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg han min første natt uten prinsessa mi i dag! Hun sover over hos pappaen.. (i nabohuset...) Jeg er kjempenervøs og sitter med både mobil og hustelefon ved siden av meg.. Men ingenting er så gale at det ikke er godt for noe - jeg har brukt tiden i dag på å sette meg inn i dette, så nå skriver jeg meldinger her inne for første gang!!! (Tør ikke gå ut, tenk om de ringer...)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2005, 10:07   #10
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan har det gått?

Vi skal i bryllup i slutten av august i Harstad og da skal lillemann være hos besteforeldrene sine fra lørdag til søndag.... Jeg gruer meg til å være borte fra han så lenge

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.