Visste ikke hvilket forum jeg skulle legge denne under, så da ble det her.
Junior har fått grøt i 4 uker nå. Begynte med smaksprøve og har jobba oss oppover. Har tatt det veldig gradvis selv om han elska det fra første stund. Har brukt mm som jeg har hatt i fryseren, men det gikk jeg tom for for litt over en uke siden. Orker ikke å pumpe, så jeg kjøpte en pakke med Hipp
mme og begynte å lage grøt av den.
Han har likt den like godt som da jeg brukte mm. Men nå er det 5 dager siden han har bæsja! Og da kom det bare litt. 6 dager siden han bæsja ordentlig. Begynte å gi litt malt i grøten etter et par dager og sviskesaft ved siden av, men det har ikke virka.
Han har ikke fått grøt de siste dagene; kun morsmelk. Det virker ikke som om han har vondt, men han promper masse og illeluktende. Det var først da jeg la han i kveld at det slo meg; at forstoppelsen begynte rett etter at jeg begynte å lage grøten med
mme. Kan det ha noen sammenheng?
Har dere noen tips? Regner med at jeg tar en tur på apoteket i morgen og spør dem. Fetteren hans går fast på avføringsmiddel pga treg mage. Han er snart et år og har brukt det i 5 mnd. Men vi hadde ingen problemer med storesøster.
De første 5 ukene tok han ikke puppen og da klarte jeg ikke å pumpe nok. Da fikk han
mme ved siden av, men uten noen problemer. Da brukte vi NAN1. Kan det være HIPP han reagerer på?
Synes det har gått veldig lenge siden han bæsja nå; mange sier jo at de skal det hver dag når de får grøt. Blir bekymra selv om det ikke virker til å plage han. Da han fikk grøt med mm bæsja han hver eller annenhver dag.
Takknemlig for svar!