Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-05-2005, 23:35   #1
Medlem

Anki79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 400
MP Rating: 0% (0)
Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.
Frysing av melk

Hva fryser dere melka i? Pumper ut så mye ekstra, og synes det er litt upraktisk å fryse i store poser, for da må jo så mye kastes for hver gang jeg tar opp melk.
Gammel 26-05-2005, 23:41   #2
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Frysing av melk

kan du ikke bruke isterningposer....de blir jo litt små igjen kanskje
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2005, 23:52   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg bruker det jeg finner. Plastbokser, syltetøyglass, brødposer osv... Og skal jammen spare på tacosaus-glasset neste gang vi spiser taco, det tror jeg vil være passe størrelse.
Gammel 27-05-2005, 00:17   #4
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg pumper meg til sykehuset, og får utlevert det jeg trenger. Jeg får plastbokser med lokk (tar vel ca 350 ml). Får lange stabler. Ser ut som noe som er kjøpt i en butikk. De er praktisk å stable, og lett hvis du bare skal fylle oppi litt til, for da tar du jo bare av lokket - i motsetning til en pose.
Gammel 27-05-2005, 08:19   #5
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.

fryser i posjonsposer fra Avent med lokkeklype... da er de klare til bruk i rett mengde.....
Gammel 27-05-2005, 09:32   #6
Medlem

Anki79 sin avatar

Meldinger: 400
Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.

Takk for svar jenter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cat
fryser i posjonsposer fra Avent med lokkeklype... da er de klare til bruk i rett mengde.....
Hvor kjøper du disse posene? Har prøvd å se etter, men finner det ikke verken i butikken eller apoteket....
Gammel 27-05-2005, 10:06   #7
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

Jeg bruker også avent sine poser til melken, her får vi kjøpe dem på aboteket. Du kan jo spørre betjeningen kansje de kan hjelpe deg med å finne.

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 10:56   #8
Medlem

Tonepone sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 80
Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.

Bruker også disse posene, men leste tidligere i uken i en annen barselklubb, kanskje januar, at apotekene slutter å selge disse nå. Avent har kommet med ny lagringsmetode. Det var visst noen beger, men dyrere, siden de var til å brukes om og om igjen. Synd, for jeg liker disse posene, og har brukt dem til alle tre.

Sist pumpet jeg meg til sykehuset, og da fikk jeg sånne beger som IMAK snakker om. Helt greit, men det blir store mengder om en skal lagre melken sånn hjemme. Likte isterningsforslaget, for nå skal vi snart begynne med grøt - smaksprøver, og trenger ikke så mye melk om gangen. Og så Taco - glass forslaget til Else81

Tonepone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 11:44   #9
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Anki79
Takk for svar jenter!

Hvor kjøper du disse posene? Har prøvd å se etter, men finner det ikke verken i butikken eller apoteket....
Kjøpte de på apotek håper de ikke skal gå ut for de er veldig praktiske!!!!! ( vitusapotek.... vet ikke om det hjelper deg noe men det var i alle fall der de hadde det i Stavanger....)
Gammel 27-05-2005, 12:21   #10
Alv
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg bruker isternigposer. Da tiner melken veldig raskt når jeg behøver den også
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:37.