Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-07-2005, 15:30   #1
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 774
MP Rating: 0% (0)
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.
hm Fullamming og mensen

Hvor lang tid kan det ta før mensen kommer når man fullammer?? Burde jeg begynne å ha med meg et bind i veska når jeg er ute kanskje...
Gammel 04-07-2005, 16:20   #2
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 88
Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.
Sv: Fullamming og mensen

Hello !

För mig har det tagit ca 11 mån (har inte fullammat så länge alltså) innan jag fått tillbaka mensen med de två andra. Men jag har alltid en bind i stellevesken för säkerhets skull. Men det var ingen tvil när den var på väg tillbaka, hade muringar i flera dagar.

(aug-00) (maj-02) 27.02.05
Smulan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2005, 16:59   #3
Medlem

Tonepone sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 80
Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.Tonepone er som en uslipt juvél.

Hei! Fullammer, også om natten, men her kom mensen tilbake etter seks uker. Det var ikke renselse, jeg satte inn spiral på det tidspunktet, så det er bekreftet av gynekologen. Kunne se både egg og fortykket vegg i livmor el. noe sånt på ul. Kjente også murringer. Har forresten fått tilbake mens like raskt alle tre gangene, så her kom det ikke som noen overraskelse. Skulle ønske den holdt seg borte lenger, men den gang ei. Har i tillegg blødd siden, pga spiralen........

Tonepone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2005, 20:10   #4
Medlem

bejo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Solå
Meldinger: 255
bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.

Jeg fikk mensen tilbake etter 3,5 mnd, selv om jeg har ammet. Husker ikke helt 1 gang. Tror det var lenger. Ett bind tar jo ikke store plassen i veska, eller stellebaggen.
Gammel 05-07-2005, 10:42   #5
Supermedlem

November sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 735
November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.

Forrige gang kom den etter 10 mnd og jeg håper det går laang tid enda.

Jeg har likevel et bind i veska, men det er vel egentlig bare fordi det har lagt der helt siden renselsen...
Gammel 05-07-2005, 15:47   #6
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonepone
Hei! Fullammer, også om natten, men her kom mensen tilbake etter seks uker. Det var ikke renselse, jeg satte inn spiral på det tidspunktet, så det er bekreftet av gynekologen. Kunne se både egg og fortykket vegg i livmor el. noe sånt på ul. Kjente også murringer. Har forresten fått tilbake mens like raskt alle tre gangene, så her kom det ikke som noen overraskelse. Skulle ønske den holdt seg borte lenger, men den gang ei. Har i tillegg blødd siden, pga spiralen........
Var det hormonspiral da kanskje?
Jeg blødde i evigheter sist etter at jeg fikk hormonspiral...denne gangen har jeg vanlig spiral og jeg blødde kun 2 dager!

Jeg ammer enda, men MA har jo ikke hatt nattmåltid siden første uka. Mensen har ikke kommet tilbake... for at det drøyer litt til da!

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:11.