Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-04-2006, 00:18   #1
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
MP Rating: 0% (0)
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Glad Påsk Ladies !!!

I morgon setter vi kursen till Stockholm å jag glädjer mig som en unge, Pappa ska få se Sara Maxima & farmor på 91 år som heter Sara & är stolt som bara den att vi uppkallat efter henne. Så mormor & vänner........
Ja jag glädjer mig så massa att jag har rese feber

Är också litt spent på lång biltur, 56 mil kan bli döds långt om snuppa slår seg vrang men hon brukar sova i bilen

Kos er massa allihopa...

Tänker jag loggar in hos mamma innimellom, jag måste ju om inte annat följa med i hur det går för helten Tille

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2006, 00:23   #2
Medlem

BethBerry sin avatar

Meldinger: 224
BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.
Sv: Glad Påsk Ladies !!!

Ha en fin tur til familien din i påska, sessan. Hun blir et yndet midtpunkt kan jeg tenke meg..
Jeg skal bare være hjemme med mann og barn, men i morgen skal jeg faktisk på besøk til Hvemsomhelst fra SM. Det gleder jeg meg kjempemye til. Blir også den lengste bilturen til Mathias, men ikke lenger enn det han har godt av å sove av gangen. Etpar timer.

Og har kjøpt de største påskeeggene til barna mine så her skal det fråtses i smågodt!
BethBerry er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2006, 10:09   #3
Medlem

Gnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 417
Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.

God påske til deg og familien også Sessan. Blir nok bra med litt familiebesøk. Høres koselig ut . Håper bilturen går som en drøm for lille Sara-frøkna

Jeg ha "låst" mannen inn i første etasje for her skal det snekres, sllik at vi blir ferdig snart..... Så får jeg ta meg av lille gullet og Guttaboysen og alle de besøkende.
Gammel 12-04-2006, 10:18   #4
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

God tur Sessan! Det blir helt sikkert kjempekoselig å møte familien igjen. Lykke til med kjøreturen!
Gammel 12-04-2006, 12:53   #5
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

God tur og god påske til dere også
Skjønner godt du gleder deg til å møte familien din.
Gammel 12-04-2006, 13:26   #6
Supermedlem

Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

God tur sessan!!!

&

God påske!
Gammel 12-04-2006, 15:07   #7
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 1,593
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på turen, sessan

Blir hyggelig å vise fram vidunderet igjen, tenker jeg.

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2006, 12:40   #8
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

God påske til deg og dine sessan

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:31.