Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-01-2006, 10:42   #1
Medlem

Sommerfugl2 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 315
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.
Gode nyheter til Quinny Freestyle Comfort-eiere!

De kom ut som best-i-test i den store vogn-undesøkelsen i "Foreldre og barn"!!!
Vognene er altså laboratoreie-testet og sikerhetsmessig holdt våres vogn virkelig stand!
Det rareste er at de dyre vognene kom verst ut i test og et par av dem som diverse store stjerner er innhaver av,ble til og med diskvalifisert(pga store sikkerhetsmessig mangler og at de ble ødelagte halveis inn i undersøkelsen)
Fru Lyng skulle til og med ta inn et nytt merke i butikken sin,men stoppet dette pga denne omfattende undersøkelsen
huff,vi må visst velge med omhu jenter...og ikke kjøpe alt som er trendy og pent
Og jeg som hadde tenkt til og kjøpe urban jungle tvilling vogn...tror jeg tenker meg om en gang til
Blir nesten litt skremt jeg av produsentene!!
Gammel 09-01-2006, 10:53   #2
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gode nyheter til Quinny Freestyle Comfort-eiere!

Leste om den testen der, men ikke alle som var helt enig da såklart - de hadde visst skrevet navnene på vognene feil og diverse...
Går en diskusjon om det på barnevognforumet

Er glad i quinny'en min, jeg - men når det kommer til å kjøpe søskenvogn så blir det nok at jeg kjøper av den gode gamle sorten.
Synes det er himla dyrt for en OTH søskevogn også... Aldri hatt råd til å kjøpt en sånn en
Gammel 09-01-2006, 10:59   #3
Medlem

Sommerfugl2 sin avatar

Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula

Er glad i quinny'en min, jeg - men når det kommer til å kjøpe søskenvogn så blir det nok at jeg kjøper av den gode gamle sorten.
Synes det er himla dyrt for en OTH søskevogn også... Aldri hatt råd til å kjøpt en sånn en
Ja er helt enig,oth er DYRT! ...men den gode gamle sorten,hvilken er det Er så usikker på hva jeg burde kjøpe av tvillingvogner???
Gammel 09-01-2006, 11:00   #4
Medlem

Sommerfugl2 sin avatar

Sitat:

Ja er helt enig,oth er DYRT! ...men den gode gamle sorten,hvilken er det? Er så usikker på hva jeg burde kjøpe av tvillingvogner??? Noen tips?
Gammel 09-01-2006, 11:30   #5
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Den gode gamle sorten er simo og emmaljunga

Quinnyen setter jeg bare bort ei stund til Leona ikke har behov for å sitte i søskenvogn lengre, så kan jeg kjøpe ståbrett å sette på quinnyen
Gammel 09-01-2006, 12:53   #6
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Svare her oså jeg. Nå lar ikke jeg meg påvirke så veldig av sånne tester da.
Men til saken. Vi kjøpte simo søskenvognen brukt tror vi ga 1500,- for den.
Nå har vi både OTH og gud vet hva, men må bare si att den søskenvognen er jeg bare så fornøyd med, den er lett å trille selv med to barn i, og for mitt trasige bekken så har det gådt kjempefint å bruke den i motsetning til mange andre vogner.
Othen er jo bare super den også, men har jo ingen erfaringer med den som søskenvogn, og jeg er enig i att den er alt for dyr.
Har foresten en somo baggvogn også, som vi kjøpte brukt til Aline, og den er også bare super, så jeg vil si att simo er ganske lette og gode vogner å trille

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 12:57   #7
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 3,822
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Glad jeg ikke atr akkurat DENNE testen seriøst Siden jeg eier begge testtaperene

Grattis med vinnervogen

Forresten så ser jeg ofte oth søskenvogner annonsert på finn for rundt 5/6000

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 13:26   #8
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ett sted i Norge :)
Meldinger: 1,818
Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.

Sitat:
Den gode gamle sorten er simo og emmaljunga

Quinnyen setter jeg bare bort ei stund til Leona ikke har behov for å sitte i søskenvogn lengre, så kan jeg kjøpe ståbrett å sette på quinnyen
Sorry Kosmo, det funker nok ikke.
Jeg har nå undersøkt opp og ned, og det finnes ingen ståbrett som passer på quinny vogna
Så det ser ut til at jeg kommer til å kjøpe meg en teutonia 4hjuling i stede...

Og jeg som er så fornøyd med Quinny vogna. Men slik det er nå, så er det så stress å komme seg ut, for Alexander blir fort sliten.

Tenner ett lys for Angelica sitt minne.

Qtek er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 13:44   #9
Medlem

Sommerfugl2 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av mamma i nord
Svare her oså jeg. Nå lar ikke jeg meg påvirke så veldig av sånne tester da.
Men til saken. Vi kjøpte simo søskenvognen brukt tror vi ga 1500,- for den.
Nå har vi både OTH og gud vet hva, men må bare si att den søskenvognen er jeg bare så fornøyd med, den er lett å trille selv med to barn i, og for mitt trasige bekken så har det gådt kjempefint å bruke den i motsetning til mange andre vogner.
Othen er jo bare super den også, men har jo ingen erfaringer med den som søskenvogn, og jeg er enig i att den er alt for dyr.
Har foresten en somo baggvogn også, som vi kjøpte brukt til Aline, og den er også bare super, så jeg vil si att simo er ganske lette og gode vogner å trille
Hva heter den simo søsken vogna....slik at jeg kan være litt på utkikk på finn.no? Høres jo ut som en bra vogn
Gammel 09-01-2006, 13:46   #10
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Qtek: jo, det finnes faktisk - men må bestilles fra utlandet

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:53.