Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2005, 16:47   #1
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 407
MP Rating: 0% (0)
Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.
Gråværet har inntatt hodet mitt...

I går satt jeg i Botanisk hage mens Bøtteknott sov i vogna, været var strålende og livet var deilig.

I dag er det møkka-vær, det er overhodet ikke deilig å være ute på sovetur, i tillegg er jeg forkjøla, og må tvinge lille vennen til å sove inne og da syns han at mamma'n er dum og mamma'n syns det er litt trist.
Har også vært på jobbintervju og det har for alvor gått opp for meg at jeg skal begynne å jobbe om en drøy måned. Gleder meg overhodet ikke, og er nesten deppa for at jeg antakelig får jobben. Vil bare være hjemme med verdens søteste og mest sjarmerende baby, det er jo nå det virkelig begynner å bli gøy.

Høsten har virkelig seget innover meg i dag. Er jo bare tulle-problemer jeg klager over. Tassen sovna jo faktisk ganske greit. Det er vel antakelig en lov mot å være deppa for at man kanskje får jobb. Forsåvidt er det ikke det jeg er deppa for, men at permisjonen er ferdig snart og at sommeren er over. Kunne ønske jeg kunne trykke på en knapp - også pip - så var vi ikke lenger enn juni - også pip - hadde vi veranda der Bøtteknott kunne sove så jeg slapp å gå tur i all slags vær. Men som sagt, har vel ikke mye å klage over når dette er alt jeg kan klage på
Gammel 07-09-2005, 16:50   #2
Medlem

kaudi sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 130
kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.
Sv: Gråværet har inntatt hodet mitt...

Ville bare sende deg en stor
Jeg begynner å jobbe om under 2 måneder og gruer meg veldig.
kaudi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 16:59   #3
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Vil gi deg en god

Skjønner at du er deppa for at du må begynne å jobbe igjen!! For jeg hadde ikke vært klar til det enda... Skal begynne igjen etter nyttår og begynner å bli redd for at tiden skal fly like fort som den har gjort til nå... Og da er det jo ikke lenge til!

Det er vel også sånn at grått og trist vær gjør oss ekstra deppa?? Jeg liker egentlig høsten jeg... Men, i år så har vi jo nesten ikke hatt noen sommer... så føler at vi er blitt snytt for noe da!! Skal jo ikke klage egentlig for vi hadde to fine uker på Mallorca i juli.

Selv om du sier at det er tulle problemer du har, så er det jo godt å få det ut... Det vil alltid være noen som har det værre der ute i verden, men det gjør jo ikke dine bekymringer mindre av den grunn....
Gammel 07-09-2005, 19:13   #4
Seniormedlem

Meldinger: 1,622
ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.

I morgen blir det sol igjen, og en vakker dag lærer Bøtteknott seg å sove inne (har du noen gang hørt om barn i skolealder som må trilles rundt, kanskje?).

Grattis med jobb, da, hvis du får den! Enig med deg er at det blir morsommere og morsommere å ha baby. Det beste med å begynne å jobbe igjen er at man gleder seg så innmari til å komme hjem . Også er jeg glad for at Lillegull våkner kl 0600, for da får jeg så god tid med han før jeg skal gå .
ronja76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2005, 07:16   #5
Medlem

Meldinger: 407
Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.

Takk for oppmuntrende ord, damer! Er i bedre humør i dag. Tror jeg har ammet mindre enn jeg pleier i natt og sovet mer.
Gammel 08-09-2005, 20:16   #6
Medlem

Anki79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 400
Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.

Er lov til å synes litt synd på seg selv av og til. Jeg gruer meg også veldig til å begynne på jobb igjen..... Er heldigvis en stund til.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:00.