I går satt jeg i Botanisk hage mens Bøtteknott sov i vogna, været var strålende og livet var deilig.
I dag er det møkka-vær, det er overhodet ikke deilig å være ute på sovetur, i tillegg er jeg forkjøla, og må tvinge lille vennen til å sove inne og da syns han at mamma'n er dum og mamma'n syns det er litt trist.
Har også vært på jobbintervju og det har for alvor gått opp for meg at jeg skal begynne å jobbe om en drøy måned. Gleder meg overhodet ikke, og er nesten deppa for at jeg antakelig får jobben. Vil bare være hjemme med verdens søteste og mest sjarmerende baby, det er jo nå det virkelig begynner å bli gøy.
Høsten har virkelig seget innover meg i dag. Er jo bare tulle-problemer jeg klager over. Tassen sovna jo faktisk ganske greit. Det er vel antakelig en lov mot å være deppa for at man kanskje får jobb. Forsåvidt er det ikke det jeg er deppa for, men at permisjonen er ferdig snart og at sommeren er over. Kunne ønske jeg kunne trykke på en knapp - også pip - så var vi ikke lenger enn juni - også pip - hadde vi veranda der Bøtteknott kunne sove så jeg slapp å gå tur i all slags vær. Men som sagt, har vel ikke mye å klage over når dette er alt jeg kan klage på