Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-03-2006, 19:53   #1
Medlem

Leela sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 249
MP Rating: 0% (0)
Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.
Greier ikke holde meg lenger...

...så nå må jeg også skryte av litja vår ...

Bilde nr1: Tatt på barsel. Hvilken barnepleier sa at hun trodde jeg ikke hadde nok melk??? (Sjekk haka )

Bilde nr2: Hannah kan ikke få mat fort nok når hun først blir sulten.

Bilde nr3: Kontrasten til forrige bilde .

Bilde nr4: Mamma Lee & baby Hannah

Sist endret av Leela; 25-03-2006 kl 10:46.
Leela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 20:10   #2
Medlem

Gnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 417
Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.
Sv: Greier ikke holde meg lenger...

Venter spent - Det er klart vi må skryte litt av disse nurka våre
Gammel 21-03-2006, 22:40   #3
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,571
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Gleder meg til å se

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2006, 22:55   #4
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 771
linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.

Gleder meg sån til å se hvor blir di av da
Gammel 21-03-2006, 23:07   #5
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

Så nydelige dere er!!

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2006, 08:23   #6
Medlem

Eiram sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 183
Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.

Så søte dere er
Eiram er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2006, 09:00   #7
Medlem

Marit77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 219
Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.

Kjempefine bilder. Takk for titten!

Lillegutt sept. 03
Marit77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2006, 09:03   #8
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Så nydelig jente
Gammel 22-03-2006, 09:07   #9
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Ååååå så søt hun er Leela!!!

Koselig å se bilde av deg også!
Gammel 22-03-2006, 09:26   #10
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

Så vacker hon är Lee & du oxå da

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:15.