Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2006, 16:29   #1
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
MP Rating: 0% (0)
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.
Grøt

Noen som har prøvd å gi de små grøt eller velling??

Jeg ga Thomas et par skjeer med tyyyyynn mais grøt (blandet med mme) i går kveld. Etter en time så gulpet han masse og skrek i to timer etter det..... Stakkar lille gutten min, han hyla slik at jeg viste at han hadde vondt...

Men jeg vet jo ikke om det var pga av de par skjeene han fikk eller bare likevel... Han hadde ikke bæsjet på en stund, og så kom det skikkelig i morges så det kan jo være det også men.... jeg tror kanskje jeg venter litt før jeg prøver igjen...
Gammel 09-05-2006, 16:36   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Grøt

Stakkar liten.

Vi har ikke prøvd, føler ikke at Anette trenger det ennå. Hun er ikke 3 måneder ennå heller. Den dagen jeg føler hun trenger mere mat, som er mer mettendeså skal vi prøve.

Vent noen dager og prøv igjen, kansje enda mer ut blandet. Har lest at noen har hatt grøtpulver i melka i flaska.
Gammel 09-05-2006, 17:13   #3
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Nej, vi har inte provat med gröt ännu. Hanne har just nu inte behov för mer än mm.

Killarna hade behov tidigare än 4 mnd, speciellt Jacob. Han började med lite gröt vid 3,5 mnd, Liam runt 4 mnd. De var REDO för gröt och älskade det...
Gammel 09-05-2006, 18:02   #4
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.

Kanskje lurt å prøve med fast føde tidlig på dagen til å begynne med.
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2006, 18:35   #5
Supermedlem

Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fara
Kanskje lurt å prøve med fast føde tidlig på dagen til å begynne med.
Ja kommer nok til å prøve tidligere på dagen neste gang ja.
Håvard fikk grøt(startet med velling) om kvelden fra han var 3 mnd og har aldri reagert på det, men disse små er så forskjellige.
Gammel 09-05-2006, 18:49   #6
Medlem

Maradia sin avatar

Sted: Eastfold
Meldinger: 382
Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.

Min trulte er i godt hold og sover godt om natta, så her har vi ikke prøvd grøt Jeg regner med at jeg merker når hun trenger det (hvis i det hele tatt før 6 mnd), for da vil hun vel ikke sove så godt
Barn er forskjellige, ja

See a world in a grain of sand, and a heaven in a wild flower
Hold infinity in the palm of your hand, and eternity in an hour -William Blake

Maradia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2006, 22:42   #7
Medlem

rime sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 312
rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.

Har gitt Andrine grøt i 2,5 uke nå .Går kjempe fint,men hun hadde litt knipinger dei første kveldene.Magen må nok bare vende seg til den først.
Jeg begynnte å gi henne grøt fordi jeg merket at hun ikke ble skikkelig mett av bare melk.
Gammel 09-05-2006, 22:45   #8
Medlem

rime sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 312
rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.

Har gitt Andrine grøt i 2,5 uke nå .Går kjempe fint,men hun hadde litt knipinger dei første kveldene.Magen må nok bare vende seg til den først.
Jeg begynnte å gi henne grøt fordi jeg merket at hun ikke ble skikkelig mett av bare melk.
Gammel 10-05-2006, 00:22   #9
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,368
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.

ikke ennå,regner ikke med å begynne før han er 4 mnd,han sover fint på natten nå.
Gammel 10-05-2006, 00:26   #10
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

Hvis ammingen fortsetter som nå, blir det null grøt eller annet enn mm, før han blir 6 mnd, i hvertfall. Gidder ikke starte med grøt, da det er så greit å slippe å huske å ta med seg mat når man skal noe sted.

Småen sov ikke godt om natten, men han spiste godt, så han fikk heller ikke grøt før han var godt og vel 6 mnd. Følte ikke for å gi det, før han trengte det.

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.