Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-07-2006, 20:58   #1
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 852
MP Rating: 0% (0)
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.
Grøt med eller uten pupp først?

Henrik spiser ikke til faste tider, men når han føler for det. Men får grøt i 1930-tida. Når det passer med puppemåltidet, får han grøt rett etter, men noen ganger har han f.eks puppa ferdig 1830, og da får han grøt uten pupp 1930, og pupp før han legger seg rundt 21. Jeg synes det er greit å gi grøt uten pupp når han får MM i grøten, for da får han jo MM likevel. Men er litt frista til å gå over til bare grøt med vann, siden det er mye mer lettvint. Men da bør han vel få pupp først, eller? Eller spiller det ikke så stor rolle?
Gammel 21-07-2006, 21:24   #2
Medlem

wing sin avatar

Meldinger: 365
wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.
Sv: Grøt med eller uten pupp først?

Ikke godt å si,nei. Men jeg kan jo fortelle det vi gjør. Snuppa får først grøt med mm i (ca 60 ml mm i grøten), og deretter pupp. Dette får hun "bestandig" (dvs de siste 5 dagene ) i 19.30 tiden, uavhengig om hun fikk pupp bare for en kort stund siden. Da sovner hun ganske så raskt i 20-20.30 tiden.
Er det noen grunn til at du vil gi grøten akkuratt kl 19.30? Jeg synes iallefall det er greit å gi det til det siste måltidet pga sovingen.

wing er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2006, 21:31   #3
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 973
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Jeg ser an litt med snuppa jeg. Hvis det erl enge siden hun har spist eller hun virker sulten så får hun pupp først. Men hvis det ikke er lenge siden hun fikk pupp (dvs under en time siden) så går vi rett på grøten. Denne får hun ca 18.00. Og da får hun pupp igjen når hun legger seg, ca 19.00-19.30. Den siste puppen er ikka alltid like effektiv da hun stort sett bare sovner, men noe får hun da i seg...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2006, 21:39   #4
Supermedlem

emma-80 sin avatar

emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av wing
Er det noen grunn til at du vil gi grøten akkuratt kl 19.30?
Jeg tenker at det må være hardt til magen å få grøt rett før sengetid. Så er vel derfor jeg har gitt grøt i 1930 - tiden. For da går vi på badet og tar kveldsstell ikke lenge etter, og evt bad. Og så er det kosepupp før leggetid, da sovner han på puppen. Men merker at han er trettere tidligere på kvelden nå enn før, etter at vi begynte med grøt, tror jeg. Blir vel trett og salig. Men tror ikke han hadde orket å spist grøt etter kveldstellet, da er han så sliten. Pupper bare litt, og sovner, som Sunny sier. Ser hun gjør det ganske likt med meg, men til annet tidspunkt.
Gammel 21-07-2006, 21:44   #5
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunny423
Jeg ser an litt med snuppa jeg. Hvis det erl enge siden hun har spist eller hun virker sulten så får hun pupp først. Men hvis det ikke er lenge siden hun fikk pupp (dvs under en time siden) så går vi rett på grøten.
Akkurat sånn gjør jeg og det, bare at jeg gir grøt 1930 ca. Henrik legger seg rundt 21 - 2115. Men gir du grøt med MM? For det jeg lurer på er om jeg begynner å gi med vann - og det blir utenom puppemåltid - så vil han jo få i seg mindre MM..er det negativt, eller får de nok MM likevel? Nå før de fyller 6 mnd, tenker jeg, og de skal ha mest mulig MM..?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:13.