Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-05-2005, 10:45   #1
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
MP Rating: 0% (0)
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Gulpejenta mi

Helene gulper stort sett 1 eller 2 ganger etter hvert måltid. Er ikke så veldig mye alltid...

I går la jeg henne på helseteppet på gulvet, på magen. Så gikk jeg og ryddet inn i oppvaskmaskinen mens jeg pratet til henne, gikk på do, skiftet klær, ryddet litt rundt i stua, satt meg litt ved pcen. Hun lå vel på gulvet i 15 minutter kanskje, før hun begynte å skrike. Men da hadde hun tydeligvis gulpet en god stund før hun ville opp, hun hadde gulpeklumper i nesa, gulp klint utover i panna, kinna, hendene, øyevippene hadde gulpesøl..

Stakkars lille. Det så ganske guffent ut, men hun reagerte ikke på det.
Gammel 03-05-2005, 10:57   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Gulpejenta mi

Hedvig gulper ikke så mye, men det kan komme littegrann i forbindelse med rapen. Men dersom jeg legger henne på magen rett etter maten kommer det gjerne litt til. Så det sluttet vi med Hun gulper oftest bare overskuddsmelka, har vel bare ett par ganger hatt sånn skikkelig grøtete gulp.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2005, 11:44   #3
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja off, her bruker vi smekker Masse, masse, for det gulpes i ett sett
Gammel 03-05-2005, 11:58   #4
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Smekke ja! Dæven...

Jeg har jo noen smekker liggende i en skuff, hvorfor har jeg vært så dum at jeg ikke har brukt de da? Her bytter vi liksom genser 2 ganger om dagen og får ikke lagt henne før tredje pysjen er på om kvelden. Smekke er saken. Skal finne de fram med en gang jeg.
Gammel 03-05-2005, 11:59   #5
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Smekke er en del av outfiten her
Gammel 03-05-2005, 12:03   #6
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

ja sann ca tre smekke om dagen
Gammel 03-05-2005, 12:30   #7
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Hodet mitt har tenkt at smekke er noe vi skulle bruke når hun begynner med mat. Har igrunn ikke tenkt på smekkene mine etter jeg fikk henne, de ligger i samme skuff som alt bakeutstyret mitt, og den skuffen har ikke vært åpnet på en stund.
Gammel 03-05-2005, 12:32   #8
Medlem

Bonzo sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Kongsberg
Meldinger: 320
Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.

her har vi et kjempe forbruk av gulpekluter. Oda gulper stort sett etter hvert måltid og jeg har helt gitt opp å få henne til å rape. Da kommer det nemlig bare enda mer gulp. Noen ganger har hun skikkelig sprutgulp, spruten står flere cm. ut fra munnen.

Så for å slippe å skifte klær ørtogførti ganger om dagen har hun konstant gulpekluten rundt halsen. Og hvis jeg skulle være så dum å fjerne den en god stund etter mating kan du banne på at det kommer en gulp eller to.

Smekkene syntes jeg er så små til disse lille, at det bare renner ned på klærne. Gulpekluten samler mer opp og trekker det til seg. Vaskemaskinen står ikke stille på 60 graders hvitvask.

Gulpekluten elsker også Oda å ha rundt hodet slik at hun ligger å sover i en hule som er god å varm. Selvsagt åpning for pusting

Sist endret av Bonzo; 03-05-2005 kl 12:35.
Bonzo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2005, 14:45   #9
Medlem

TUTTO sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 468
TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bonzo
her har vi et kjempe forbruk av gulpekluter. Oda gulper stort sett etter hvert måltid og jeg har helt gitt opp å få henne til å rape. Da kommer det nemlig bare enda mer gulp. Noen ganger har hun skikkelig sprutgulp, spruten står flere cm. ut fra munnen.

Så for å slippe å skifte klær ørtogførti ganger om dagen har hun konstant gulpekluten rundt halsen. Og hvis jeg skulle være så dum å fjerne den en god stund etter mating kan du banne på at det kommer en gulp eller to.
Ikkje for å skremme deg, men har Oda holdt på sånn siden fødselen eller er det noe som har oppstått i senere tid??
Har en venninnne som fikk baby i jaunar og han har den siste måneden holdt på sånn som du skriver her, og hun synes det var så rart at han alltid skulle gulpe etter kvart måltid så hun tok kontakt med fastlegen og der mente de at det var lukkemuskelen som var for stram, så han er nå henvist til Haukeland for bedre sjekk.
Mulig at de måtte operere for at lukkemuskelen skulle utvide seg.
Håper inderlig at du slipper dette!!

Mistet tvilling, MA oppdaget i uke 15 (sept 04)
TUTTO er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2005, 18:43   #10
Medlem

Vips® sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 485
Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.

Her er disse små "gulpesmekkene" en del av bekledningen også ja

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:10.