Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2005, 10:59   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Hadde verdens verste drøm i natt...

Leste et innlegg her i går kveld om kjendis adopsjon... så det resulterte i at jeg hadde verden verste drøm i natt..

jeg drømte da altså at vi adopterte bort Mathias fordi jeg ønsket å kjøpe ny data til mannen

Det var så grusomt. for plutselig når jeg hadde gitt han fra meg, så angret jeg sååå.. kjente smerten i hele kroppen og ble helt gal... så våknet for litt siden gjennomsvett og forvirra. kjenner jeg er litt små deppa enda
ikke noe gøy å drømme slik, så gleder meg til lillegutt våkner (han sover enda han....)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 11:02   #2
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,367
MP Rating: 0% (0)
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hadde verdens verste drøm i natt...

Ekkelt med sånne drømmer som sitter i lenge etter at man har våknet.
Heldigvis bare en drøm.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 11:09   #3
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Ursj, for en ekkel drøm. Og så for en data til gubben Enda godt det bare var en drøm
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 11:19   #4
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, ja det er ekkelt å drømme sånn.

Jeg drømte for noen dager siden att jeg var surrogatmor for søsteren min,
de hadde fått Aline men jeg var helt fra meg for måten de oppdro henne på.
Kranglet med de, og mente jeg var best egnet til å ta meg av ungen siden jeg hadde mm å gi henne.
Var noe forrvirret da jeg våknet ja.

Og før jeg fikk de to siste, drømte jeg ofte om att datteren min datt på havet eller ramlet ned andre steder, var helt fryktelig for jeg våknet bestandig når vi skulle sjekke om hun hadde overlevd.
Leste da litt om drømmetyding, og fant ut da att jeg drømte sånn siden jeg selv holdt på å drukne da jeg var barn.
Da jeg fant ut dette stoppet drømmene.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 14:15   #5
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Anu
Ursj, for en ekkel drøm. Og så for en data til gubben Enda godt det bare var en drøm
Signerer
Gammel 18-08-2005, 18:09   #6
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

off da vennen...ikkje nåke kjekt nei!
Gammel 18-08-2005, 19:03   #7
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,256
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Anu
Signerer
Gammel 18-08-2005, 19:06   #8
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Fælt når man drømmer sånn!
Har hatt et par sånne drømmer jeg også og følelsen sitter i deg lenge etterpå selv om det bare er en drøm

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:37.