|
 |
27-07-2005, 19:13
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
|
Hade bra Elink og Mathias vennane!
|
|
Vi e kjempegla for å ha blitt kjent med dåkke, og kjem til å savne dåkke masse når dåkke flytta til Stavanger. Va trist å sei hade i dag, sippa litt da ja  
Veldig gla i dåkke..  Føle Mathias betyr nåke spesielt for oss, ej va den første til å besøke dåkke på sjukehuset, og Mathias og Viktoria va so søte der dei låg i sjukehussenga i lag. Vi he hatt masse kos disse fem mnd
Kjekt at internett kan skaffe en slike gode venna!!
Legge me nåken bilde av gulla våre i lag.. ( sorry men nåken av bilda bli berre so store...). Lykke til med flyttinga, vi kjem på besøk..
Klem fra Mariann og Viktoria..
Mathias på besøk i sjukehussenga til Viktoria når ho blei fødd...
Her e vi på en av mange shopping tura på Trondheim torg.. Bildet tatt for ca ei veke sia...
To siste bilda e fra i dag... blitt bra store og flinke no gulla våra
Sist endret av pumama; 27-07-2005 kl 19:22.
|
|
|
27-07-2005, 19:31
|
|
Gjest
|
Sv: Hade bra Elink og Mathias vennane!
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av MariannK
Vi e kjempegla for å ha blitt kjent med dåkke, og kjem til å savne dåkke masse når dåkke flytta til Stavanger. Va trist å sei hade i dag, sippa litt da ja  
Veldig gla i dåkke..  Føle Mathias betyr nåke spesielt for oss, ej va den første til å besøke dåkke på sjukehuset, og Mathias og Viktoria va so søte der dei låg i sjukehussenga i lag. Vi he hatt masse kos disse fem mnd
Kjekt at internett kan skaffe en slike gode venna!!
Legge me nåken bilde av gulla våre i lag.. ( sorry men nåken av bilda bli berre so store...). Lykke til med flyttinga, vi kjem på besøk..
Klem fra Mariann og Viktoria..
|
Kjære snuppene våre  Så utrolig koselig å lese dette, begynte å grine jeg!!!  Så søte dere er!!  Det har vært en skikkelig berikelse å ha blitt kjent med dere å, viktoria er liksom lille jenta mi:danser: Vi har jo fulgt disse små siden ultralyden, veldig spennende har det vært. Vi er VELDIG glad i dere også, og gleder oss til vi kommer tilbake til trondheim om 2 år!! da har vi vel minibuss og et lass med unger begge to 
heldigvis så har vi internett så vi kan holde kontakten, og så kommer dere jo på besøk til Stavanger også da!!! Det gleder vi oss masse til!!!
FLOTTE bilder, såå utrolig søte det var på sykehuset da viktoria ble født. utrolig så fort tiden går og som de vokser
Nok en gang, TUSEN takk for herlig melding!! Veldig glad i deg vennen!!!  Stoooor klem fra elin og mathias
|
|
|
27-07-2005, 20:33
|
|
Gjest
|
|
|
Ja, utrolig hva man kan bruke internett til  Vi reiser til stavanger fredag den 5 august  det kan jo bli spennende det da, men alikevel så blir det jo trist. Stavanger liksom, LAAAAANGT vekk herfra!!
|
|
|
27-07-2005, 20:43
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av ElinK
Ja, utrolig hva man kan bruke internett til  Vi reiser til stavanger fredag den 5 august  det kan jo bli spennende det da, men alikevel så blir det jo trist. Stavanger liksom, LAAAAANGT vekk herfra!! 
|
Ja, skjønner det Men når du har bodd her en liten stund og savnet ikke er så stort som i begynnelsen så blir det kjekkere... Viktig å komme seg ut å bli kjent med folk hvertfall Og så vettu at du skal hjem innen 2 år
|
27-07-2005, 23:17
|
|
VIP-Medlem
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
|
|
|
Ååå....kommer til å savne dere SUPERMASE vi å vennen min!!!! Falt en liten tåre her å nå ja...  Føler liksom det er dere vi har blitt mest kjent med her i Trondheim etter vi flyttet hit i fjor. Husker det var såå skummelt å flytte en plass jeg ikke kjente noen, men så fant jeg dere her inne på nettet....  Så når dere drar så blir det tomt her i Trondheim for oss, men vi er jo så heldige at vi har søte go pia vår Viktoria her å Mariann  Kosmokula og Carina også da  Kommer jo til å prøve å få komme å besøke dere vi også da vennen!!!  Og gleder oss til dere skal komme hit den 4. til den 5 aug. da må vi finne oss en goo film å masse snacks å være oppe leenge mens gutta våre sover...tiih  GLEDER OSS, men ikke til dagen etterpå da....  KJEMPE GLADE I DERE VERTFALL VENNEN!! Legger ved noen bilder av gutta våre å jeg da
Sist endret av Pearly; 27-07-2005 kl 23:31.
|
|
|
28-07-2005, 11:30
|
|
Gjest
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av PJK
Ååå....kommer til å savne dere SUPERMASE vi å vennen min!!!! Falt en liten tåre her å nå ja...  Føler liksom det er dere vi har blitt mest kjent med her i Trondheim etter vi flyttet hit i fjor. Husker det var såå skummelt å flytte en plass jeg ikke kjente noen, men så fant jeg dere her inne på nettet....  Så når dere drar så blir det tomt her i Trondheim for oss, men vi er jo så heldige at vi har søte go pia vår Viktoria her å Mariann  Kosmokula og Carina også da  Kommer jo til å prøve å få komme å besøke dere vi også da vennen!!!  Og gleder oss til dere skal komme hit den 4. til den 5 aug. da må vi finne oss en goo film å masse snacks å være oppe leenge mens gutta våre sover...tiih  GLEDER OSS, men ikke til dagen etterpå da....  KJEMPE GLADE I DERE VERTFALL VENNEN!! Legger ved noen bilder av gutta våre å jeg da
|
hei vennen  så koselig!!! jeg er så heldig som har dere!!! vært kjempe kjekt å blitt kjent med dere å  Veldig glad i dere  og så er vi jo så heldige at vi får sove over hos dere den siste natta vår i trondheim, mens  og svigerfar kjører flyttelasset så skal vi kose oss hos dere  Goo film å masse snacks  det er en avtale  og så er dere jo alltid velkommne til å komme til Stavanger da, og så håper jeg dere er her fremdeles når vi kommer tilbake
Flotte bilder av gutta våre, de er jammen flotte
masse klemmer fra elink og mathias
|
|
|
28-07-2005, 11:48
|
|
VIP-Medlem
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av ElinK
og så håper jeg dere er her fremdeles når vi kommer tilbake 
|
 det er det vi akkurat ikke vet, snufs...kansje er flyttet tilbake til Kristiansund vi da....  Eller kansje  får seg jobb som bioingeniør på et sykehuse her i Trondheim
GLAD I DERE  Klem fra Pernille og Christopher André
|
|
|
28-07-2005, 12:14
|
|
Gjest
|
|
|
Nydelige unger ja.. Klems
|
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:27.
|