Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2008, 10:33   #1
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
MP Rating: 0% (0)
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.
Haloooo ingen her.

Er det ingen som er her eller???? Hvor er alle sammen?

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 11:03   #2
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,368
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Haloooo ingen her.

Jeg er nå her, men henger mest inne i januar..

resten er vel inne på bv vil jeg tro...
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 18:29   #3
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Er her Men er på BP også. Ingen så skriver her så da er det ikke like gøy å være her, men vi kan godt få litt liv her inne
Gammel 25-03-2008, 23:10   #4
Supermedlem

Soon sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Åkrene
Meldinger: 1,103
Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.

Jeg prøver så godt jeg kan å få vært innom her og på BP, men etter at familien vokste fra 3 til 4, så merker jeg at jeg har fått mindre tid til datan. Regner med at det blir bedre bare alle her i huset blir friske fra forkjølelser og halsbetennelser...
Gammel 26-03-2008, 10:23   #5
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.

Jeg er mest på BP. Er bare innom her og titter avogtil.

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2008, 11:58   #6
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Det er jo synd det ikke er flere her inne da
Var ikke noen argumenter at de ikke var så fornøyd med enkeltes oppførsel.Mener huske det ble sagt inne på Sm...

Men det er jo bare vors få her inne og vi alle er fra sm.

K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2008, 22:50   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 37
Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.

Jeg titter innom en sjelden gang... når pjokken lar meg få lov

Status:
Junebug2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 11:47   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Lørenskog
Meldinger: 10
Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av [email protected]@by Vis post
Det er jo synd det ikke er flere her inne da
Var ikke noen argumenter at de ikke var så fornøyd med enkeltes oppførsel.Mener huske det ble sagt inne på Sm...

Men det er jo bare vors få her inne og vi alle er fra sm.
ikke fått med meg det, jeg! Tror det var mer for at man kan legge ut bilder etc uten at andre enn de som er inne på lukket forum kan se dem etc. Håper du kommer inn på bp!
Overraskelse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 13:51   #9
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Overraskelse Vis post
ikke fått med meg det, jeg! Tror det var mer for at man kan legge ut bilder etc uten at andre enn de som er inne på lukket forum kan se dem etc. Håper du kommer inn på bp!
Er der inne og jeg Bare ikke like lett og være aktiv overalt

Gammel 29-03-2008, 14:12   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Lørenskog
Meldinger: 10
Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.Overraskelse er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av [email protected]@by Vis post
Er der inne og jeg Bare ikke like lett og være aktiv overalt
Hehe, sant det Mente jeg hadde sett deg der inne for en stund siden, så skjønte ikke helt!
Overraskelse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:27.