Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-07-2005, 21:20   #1
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
MP Rating: 0% (0)
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.
lei_seg Han stoppa og puste idag...

Ikveld hadde jeg lagt Jan Sander for en liten høneblund i senga si på sovrommet. Satt oppe i stua foran pcen,så gikk alarmen på babysensen.(pustemonitor).Jeg sprang ned og røska lille mini opp av senga og slå lett i ryggen.Merka ikke noe mer og han har vært blid og fornøyd etterpå.Ekkelt var det iallefall.....
Gammel 08-07-2005, 21:29   #2
Supermedlem

Mamsen85 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: ClosebyLillehammer:)
Meldinger: 1,284
Blogginnlegg: 3
Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.
Sv: Han stoppa og puste idag...

Oii.. Skummelt altså, men de er vel litt vel følsomme for sikkerhetsskyld de monitorene eller? Er det noen spesiell grunn til at han har det egentlig?
Uansett var det bra at det var falsk alarm, febbisbebisene er noen skikkelige -inger..

Mamsen85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 21:38   #3
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Nei ikke noen spesiell grunn til vi har det nei...vi var heldige og fikk låne to stykker av ett vennepar som hadde tvillinger som hadde en del pusteproblemer.Jeg har jo vært livredd for sånt siden Jan Sander ble født,så de foreslå at jeg kunne låne de så jeg fikk sove litt bedre De er veldig sensitive,og alle har jo pustepauser når man sover,men her går alarmen etter 20 sekunder uten pust.Håper det var ett engangstilfelle iallefall.Er jo ekstremt varmt for tiden også....
Gammel 08-07-2005, 21:46   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Åi, det var skummelt! Men så lenge han virker blid og fornøyd tror jeg nok ikke det er noe å bry seg om! Men skjønner det satt en støkk i deg.

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 21:50   #5
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 88
Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.Smulan er som en uslipt juvél.

Usch! Det är min värsta mardröm! Gott att det gick bra.

(aug-00) (maj-02) 27.02.05
Smulan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 22:37   #6
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Oiiii Tror jeg hadde hyl skreket viss det hadde skjedd her... men di er følsomme di der og det er normalt at di kan ha puste stopp i opptil 30 sekunder har jeg hørt... Normalt eller ikke normal så er det skikkelig skremmende uannsett Godt at det endte bra uannsett og hvem vet.... kanskje du unnslapp ditt værste mareritt...

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 23:03   #7
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff så ekkelt!! Jeg hadde blitt dritt-stresset!!! Tror du det var falsk alarm?Håper for din del at det aldri skjer igjen!!
Gammel 08-07-2005, 23:43   #8
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Storesøster lå på en sånn madrass da hun var på sykehuset. Det var alltid falsk alarm, så da jeg fikk spm om jeg ville ha den med hjem, takket jeg nei. Skjønner svært godt at du ble redd. Men, jeg klarte ikke tanken på at den skulle skremme meg slik hver gang...
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 00:14   #9
Supermedlem

Lazy sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 877
Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.

Skjønner godt at du ble redd

Godt at det gikk bra!

Askild med storesøster -02 og storebror -94
Lazy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 00:45   #10
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff...så skremmende...godt det gikk bra da....tenker ofte på sånne ting, er skikkelig redd for at noe sånt skal skje med malin.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:35.