Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-03-2006, 14:22   #1
Medlem

Leela sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 249
MP Rating: 0% (0)
Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.
Har barselgruppa deres begynt?

Heisann!

Var i grunn mest det jeg lurte på... Jeg ser frem til å treffe de i mitt strøk som har fått babyer samme tid, så kan vi trille og greier sammen!

(Lee synes det begynner å bli ensomt hun.. Ikke for det, man har jo NOK å henge fingrene i, men Hannah er så pussig enig eller likegyldig i alle samtaler vi har , no offence, Hannah, elsker å snakke med deg altså!! )

Gammel 20-03-2006, 14:29   #2
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.
Sv: Har barselgruppa deres begynt?

Er vel på 3 månederskontrollen at vi begynner med barselgrupper på helsestasjonen vår.
Her ute på bygda bur jo folk ganske spredt, men eg skal iallfall vere på gruppe med ei herifra og to ifra nabobygda trur eg. Vi er 8 i kommunen som fekk barn i februar, og berre to her i mi bygd..

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 14:30   #3
Medlem

Leela sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 249
Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.Leela er bare skikkelig grei.

3 mnd? Det var sent syns jeg...
Gammel 20-03-2006, 14:40   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Vi har barselgruppe på 6 ukerskontroll, har ikke det før 4 apil. Det blir spennende.

Men første fredag i måneden så møtes ca 20 mammar som går hjemme til lunch på Blaker Skanse, veldig koselig.
Gammel 20-03-2006, 14:53   #5
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Begynner på 3 mnd kontrollen vi også.
Gammel 20-03-2006, 14:55   #6
Medlem

Vannlilje82 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 81
Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.Vannlilje82 er et navn alle kjenner.

Det er meningen at den skal starte på 3-månederskontrollen, men siden vi foreløpig bare er 2 stk er det ikke sikkert det blir noe av. Gjør ikke meg npe, jeg har truffet flere gjennom barnimagen.com som jeg har gått gravid med, og som har fått barn omtrent samtidig med meg
Gammel 20-03-2006, 14:57   #7
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 973
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Var på barselgruppe på torsdag jeg, såkalt 4-ukers gruppe. Veldig koselig det... Men det var bare 4 stykker som møtte opp, og det var jo litt synd.

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 15:16   #8
Medlem

Eiram sin avatar

Sted: Drammen
Meldinger: 183
Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.

Har allerede hatt ett barseltreff, og det var helt greit. Neste treff er neste uke, håper det blir litt mer organsiert da, ble så mye surr sist..
Er veldig heldig og har flere venninner som går hjemme nå, så jeg får "skravla fra meg" hvis jeg vil det..
Eiram er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 15:29   #9
Medlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 257
Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.

Skal ha første treff på torsdag, da har alle bebisene i gruppa vært på 6-ukerskontroll. Gleder meg

Det er ikke jeg som er for tjukk, det er de andre som er for tynne

Pearl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 16:22   #10
Supermedlem

rutti sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

leela: hvorfor blir du ikke med på treffene vi har da? er 5-6 stykker som treffes
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:43.