Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-03-2008, 16:28   #1
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
MP Rating: 0% (0)
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.
Hormon Utslett/melkeutslett?

Hva er egentlig forskjellen på dette?

Snuppa tror jeg har en av delene stakkars, hun ser ut som en kjøttkake i ansiktet.Og jeg syntes det blir verre og verre,men samtidig litt varierende på hvor mye det er.
Har brukt en del saueskinn der hun har sovet,men ysntes hun fikk mere av den i bakhode, mulig det kan ha vært varmeutslett i tilegg. Brukte ikke saueskinnet i natt og da hadde hun ikke disse utslettene i bakhode/nakke. Kan hun være alergisk mot saueskinnet eller var det ren tilfeldighet??
Legger med et bilde av kjøttkaka mi.....

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg ble født med atopisk eksem,og storebror fikk litt han og men ikke ille. Og det kan se ut som atopisk eksem,men det er jo røde utseltt bare og ikke nupper /kviser om dere skjønner. Hva tror dere?

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2008, 17:18   #2
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.
Sv: Hormon Utslett/melkeutslett?

Jeg vet desverre ikke om dette er hormonutslett eller atopisk eksem. Lillegutt har fått hormonutslett. Noen steder er det bare rødt og noen steder er det kviselignende. Det flytter på seg også og når han er veldig varm så blir det verre. Men jeg leste at det kunne bli verre hvis de var varm. Så kanskje hun blir for varm på lammeskinnet...men det skal vel egentlig regulere

Håper bare det forsvinner snart for det ser ikke så veldig bra ut akkurat, ser ut som lillegutt er i puberteten allerede.

Men har hun ingen sånn kviselignende? Har ikke hørt om melkeutslett så det aner jeg ikke hva er...
Gammel 06-03-2008, 18:35   #3
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Jeg bruker ikke saueskinnet nå. Ikke annet enn ute i vogna da vi er på tur,men det har vi jo ikke vært siden dette kom fordi vi alle er syke her med feber,utenom henne da.
Det er kvisete ja, ser ut som puberten er kommet hehe.

fikk vite at hormonutslett og melkeutslett er det samme.

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2008, 21:50   #4
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,368
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.

Det der ligner på hvordan S så ut da han var liten..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det var atopisk eksem, det ble verre fordi jeg smurte med karbamid-salve, brukte hydrokortison-salve og exomega-salve, og det hjalp veldig. Husk bare at man må bruke hydrokortison like lenge etter at utslettet er vekk, som man bruker det på utslett. Men slikt vet de masse om på apoteket.
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2008, 13:09   #5
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 59
desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.desember 05 er som en lysfontene.

vesla vår såg slik ut, allergitesta ho når ho var 3 mnd. Fant ut att ho var allergisk mot egg og mjølk. Jeg lå unna alt (og da mener jeg absolutt alt) som inneholdt dette så lenge jeg amma. Huden ble straks bedre det samme med magen.
desember 05 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:59.