Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-05-2005, 21:34   #1
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvordan holde grøten varm?

Hvordan får dere til det?

Den blir jo nesten kald før jeg er ferdig med å blande den...
Gammel 31-05-2005, 21:37   #2
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan holde grøten varm?

Nei det nokk umulig det har jeg funnet ut. Jeg koker opp vann og så lager jeg grøten med en gang, god å varm til å begynne med men så blir den jo kald da...men lillegutt spiser han...hehe
Gammel 31-05-2005, 22:27   #3
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvilken grøt skal blandes med vann?
Gammel 31-05-2005, 23:31   #4
Supermedlem

Honeybunny sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 962
Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.Honeybunny har en strålende fremtid.

jeg blander grøten i et 50 ml medisinbeger og setter det i et glass med varmt vann.
Det går jo veldig bra siden han ikke får så mye enda.
Gammel 01-06-2005, 15:58   #5
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula
Tror det er havregrøten som blandes ut med vann
Gammel 02-06-2005, 03:19   #6
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula
Nestlé havregrøt ja, den bruker vi
Gammel 02-06-2005, 08:08   #7
Seniormedlem

miss_linda sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: hima
Meldinger: 1,792
miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.

Sniker meg inn hit jeg... Hva om du varmer den opp litt igjen i mikroen? Eller lager ei lita skål med grøt som er mer dyp enn vid. Da holder det litt på varmen...
Gammel 02-06-2005, 08:42   #8
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Sted: Jæren...
Meldinger: 4,268
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitter å kikker her i denne tråden stadig for å se om noen har forslag.... Jeg ga carmen grøt for første gang i går og den ble som dere sier kald med en gang, men så kom jeg på en ting... Varmer grøten oppi et vannbad jeg og så tar jeg grøten i en kopp for da holder den seg varm lengre.... men viss jeg i tillegg tar litt vann i f.eks en isboks (kokende varmt vann) og så tar jeg det passe fult, bare litt i bunnen og så setter jeg koppen med grøt oppi der Da bør den holde eg litt mer varm.... skal jammen prøve det i dag jeg...

Jeg er jammen smart

PJK: Bruker dere å gi småen havregrøt???? Vææææ jeg fikk beskjed av helsesøster at man ikke burde gi det i så liten alder pga gluten, så jeg gir maisgrøt.... Vil ikke skremme deg, men jeg vil jo gjerne dele min erfaring ifra helsestasjonen

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2005, 10:00   #9
Supermedlem

Tuppemor1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Klepp
Meldinger: 779
Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.

Jeg gjør som du sier Minnie. Tar en liten skål med grøt i og setter den oppi en litt større skål med varmt vann i. Da holder grøten seg varm hele måltidet. Gir også mais-grøt som jeg blander med mme.

Ma uke 17, feb`04
Tuppemor1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2005, 10:59   #10
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Sted: Jæren...
Meldinger: 4,268
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Tuppemor1: Vi er smarte ikke sant
Må bare legge til at jeg blander den ut med mm....

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:24.