Noen ganger blir jeg sååå sinna og lei meg...
Ja, som dere ser i signaturen min, gifter jeg meg til lørdag! ikka akkurat maange dagene til...
For å kjøre historien kort, så er min kjole i ivory farge, litt kremfarget!
Kjolen kom forrige uke, meg for ca. 2 uker siden var jeg på salongen for å legge av en bolero jeg skal ha over kjolen, ut og inn av bilen osv. Selvfølgelig må den være i samme farge som kjolen!
Dama som driver sjappa, var der da jeg skulle prøve bolero! Jeg sa til henne at denne jakken er nok for hvit i forhold til min kjole! Hun fant frem en lik kjole, men i en annen farge! Den hun fant frem var hvit i mine øyene! Og min er jo kremfarget...
Så sier jeg til dama at jeg tror ikke min kjole er i den fargen, men da sa hun nei da, de er like de, bare blomstene som er forskjellige! dama som driver sjappa, burde jo vite!
Så hun legger til siden jakka, og jeg går derifra og tenker at da har jeg det i boks å...
Kom dit på mandag, for å prøve kjolen! Kjolen var perfekt...

men jakka var jo selvfølgelig HVIT i forhold til min kjole!!

JEG VISSTE DET Dama som driver sjappa var ikke der, selvfølgelig! DUST!!
Men vi klarte å ordne det, de fant et sjal, som var nesten samme farge, så de skulle sy en til meg!
men så ringer, unnskyld ordet, 'hora' i dag og sier at det vil koste meg 2000 kr, for at de skal sy jakka! leie koster egentlig 800 kr.
det er da ikke noe jeg skal betale for? det var jo de som gjorde feilen...
mye frem og tilbake, så gir hun seg med 1000 kr for leie av jakka!!
Men jeg ble såååå sinna og lei meg.. Hun prøvde å utnytte meg, til å bet. 2000 kr, siden jeg skal gifte meg på lørdag!
Som jeg sa til henne, da driter jeg heller i hele jakka!
Åhh som jeg grein... skal ALDRI anbefale den sjappa til noen!!
Angrer på at jeg vil legge igjen mange penger der!!
Takk for at du villle lese! måtte bare få det ut...