Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-01-2008, 21:48   #1
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 787
MP Rating: 0% (0)
-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.
J*vla brudesalong!!

Noen ganger blir jeg sååå sinna og lei meg...
Ja, som dere ser i signaturen min, gifter jeg meg til lørdag! ikka akkurat maange dagene til...

For å kjøre historien kort, så er min kjole i ivory farge, litt kremfarget!
Kjolen kom forrige uke, meg for ca. 2 uker siden var jeg på salongen for å legge av en bolero jeg skal ha over kjolen, ut og inn av bilen osv. Selvfølgelig må den være i samme farge som kjolen!

Dama som driver sjappa, var der da jeg skulle prøve bolero! Jeg sa til henne at denne jakken er nok for hvit i forhold til min kjole! Hun fant frem en lik kjole, men i en annen farge! Den hun fant frem var hvit i mine øyene! Og min er jo kremfarget...
Så sier jeg til dama at jeg tror ikke min kjole er i den fargen, men da sa hun nei da, de er like de, bare blomstene som er forskjellige! dama som driver sjappa, burde jo vite!
Så hun legger til siden jakka, og jeg går derifra og tenker at da har jeg det i boks å...

Kom dit på mandag, for å prøve kjolen! Kjolen var perfekt...
men jakka var jo selvfølgelig HVIT i forhold til min kjole!!
JEG VISSTE DET Dama som driver sjappa var ikke der, selvfølgelig! DUST!!
Men vi klarte å ordne det, de fant et sjal, som var nesten samme farge, så de skulle sy en til meg!

men så ringer, unnskyld ordet, 'hora' i dag og sier at det vil koste meg 2000 kr, for at de skal sy jakka! leie koster egentlig 800 kr.
det er da ikke noe jeg skal betale for? det var jo de som gjorde feilen...
mye frem og tilbake, så gir hun seg med 1000 kr for leie av jakka!!

Men jeg ble såååå sinna og lei meg.. Hun prøvde å utnytte meg, til å bet. 2000 kr, siden jeg skal gifte meg på lørdag!
Som jeg sa til henne, da driter jeg heller i hele jakka!

Åhh som jeg grein... skal ALDRI anbefale den sjappa til noen!!
Angrer på at jeg vil legge igjen mange penger der!!

Takk for at du villle lese! måtte bare få det ut...
Gammel 22-01-2008, 21:53   #2
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: J*vla brudesalong!!

Gurimalla- det er bare helt utrolig!!
Det er jo deres feil, ikke din.

Men som du sier, de prøver å utnytte deg fordi de vet at du er stresset nå.
Du kan ikke finne en 'pels'-jakke/bolero et annet sted?
Hyff, nei du har ikke tid til det heller da...

Nei dette var skikkelig trist å lese dicte-min, jeg er sååå dårlig på å klage selv jeg, gir meg alt for lett.

Gammel 22-01-2008, 21:56   #3
Supermedlem

Milla-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 592
Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.

fy faen det var dårlig gjordt av de asså.Skjønner at du ble sint og lei deg

Uff også blir det vel sikkert ekstra kjipt når det er så nærme dagen og man ikke har så god tid til å finne alternativer

Vil ihvertfall gi deg en god klem

Du blir nolk en kjempe nydelig brud og jeg gleder meg til å se deg
Gammel 22-01-2008, 21:58   #4
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring Vis post
Nei dette var skikkelig trist å lese dicte-min, jeg er sååå dårlig på å klage selv jeg, gir meg alt for lett.
men det er egentlig jeg å... så var kjempe stolt over at jeg klarte å stå på mitt, og ikke bare si ja til 2000 kr.
nesten så jeg gruer meg til å prøve jakka i morgen!! heldigvis skal mamma være med!
Gammel 22-01-2008, 21:59   #5
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Milla-80 Vis post
Du blir nok en kjempe nydelig brud og jeg gleder meg til å se deg

Ja det mener jeg også!

Har vært å funnet kirken i dag, så jeg er sikker på at ikke Milla og jeg roter oss bort.
Gammel 22-01-2008, 22:02   #6
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:

Gurimalla- det er bare helt utrolig!!
Det er jo deres feil, ikke din.
Signerer. Stakkars deg, dette var utrolig kjipt og ikke noe man trenger i en slik situasjon. For en dust kjerring!!Skjønner godt du er sur. Ingenting å gjøre da?

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 22:08   #7
Supermedlem

plysj sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

helt greit å kalle a *hora* da ja

også på så kort tid

lykke til med prøving igjen i morgen
Gammel 22-01-2008, 22:08   #8
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av bille Vis post
Signerer. Stakkars deg, dette var utrolig kjipt og ikke noe man trenger i en slik situasjon. For en dust kjerring!!Skjønner godt du er sur. Ingenting å gjøre da?
jeg sa meg enig i leie til 1000 kr, isteden for 800 som det egentlig koster! men det var på nippen til at jeg bare ga blaffen i hele jakka! orker ikke å styre med det!
Gammel 22-01-2008, 22:10   #9
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Sitat:
Ja det mener jeg også!

Har vært å funnet kirken i dag, så jeg er sikker på at ikke Milla og jeg roter oss bort.
søtingen.. godt du vet hvor dere skal!!
Gammel 22-01-2008, 22:24   #10
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Herregud!! For ei kjærring!!!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:32.