Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-02-2006, 14:53   #1
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
MP Rating: 0% (0)
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Jasså damer det är här ni är !!!!!!

& jag som hållt mig till avtalet & bara vart på SMHar tyckt det vart lite svårt att debatera alla dirty ditails efter födseln på sm !! inte har det vart mycket att se till er som fött heller......

Men jammen nu ska jag tømma mig för efter tankar, ni kommer säkerligen bli lei all min plappring

SEEEEE YOU
sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 19:39   #2
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 102
Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.Fillefransa er fantastisk mot andre.
Sv: Jasså damer det är här ni är !!!!!!

Bare å plappre i vei det Sessan!
Blir artig å dele barsel erfaringer her inne etterhvert også

Stolt mamma til solstråle født januar '06
Fillefransa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 19:41   #3
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.

Tror nok det er flere som får behov for å plapre avgårde ja!
Når man er mye hjemme med baby og lurer på masse er det godt å kunne komme hit! Gjensidig nytte osv!
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2006, 19:37   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg også har kun holdt meg på SM. Men det er kanskje lov å ha en fot i begge leire?

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2006, 20:09   #5
Medlem

Soløye sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 266
Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.Soløye er fantastisk mot andre.

Det trodde jeg også, at man kunne være begge steder en stund nå....
Gammel 15-02-2006, 12:59   #6
Medlem

seraphim sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Melhus
Meldinger: 229
seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.

Jeg holder meg i begge klubbene. Må jo følge med på de på sm som ikke har fått enda!

Lille Ida ble født 04.02.06
seraphim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2006, 14:52   #7
Medlem

neon sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bodø
Meldinger: 246
neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.

Jeg sjekker også begge klubbene

...i den grad jeg klarer konsentrere meg om noe som helst for tida
neon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2006, 19:36   #8
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av neon
Jeg sjekker også begge klubbene

...i den grad jeg klarer konsentrere meg om noe som helst for tida
Samme her! Litt her og der den lille tia jeg får tilbrakt /å nett!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:20.