Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2005, 23:48   #1
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg sitter alene og ler så jeg griner

Sjekk ut denne: http://media.putfile.com/AFV---I-cant-dance/640
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 00:23   #2
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
MP Rating: 0% (0)
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Sv: Jeg sitter alene og ler så jeg griner

Hun derre støvtørke/rengjøringdama var jo som å se meg
Gammel 17-08-2005, 00:32   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

så morsomt... hi hi.. denne må jeg vise mannen
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 00:35   #4
Supermedlem

Annfyk sin avatar

Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.

ha ha au...å stakkars.. ha ha - råbra
Gammel 17-08-2005, 00:42   #5
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg måtte bare se den en gang til jeg....ler like mye hver gang.
Bounty: Er det sånn du ser ut..... Godt man vet sånn ca hvordan de man snakker med ser ut
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 00:44   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

den er faktisk morsomere jo flere ganger man ser den.. så søt han gutten helt til slutt da
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 00:45   #7
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ElinK
den er faktisk morsomere jo flere ganger man ser den.. så søt han gutten helt til slutt da
Ja han er helt nydelig
Gammel 17-08-2005, 00:48   #8
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sett den før. Den er hysterisk morsom. Jeg og Mannen lo så vi nesten gjorde i buksa

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 07:08   #9
Medlem

Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 375
Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.

Utrolig oppfriskende på morrakvisten
Solsikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 09:01   #10
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

mslinda: Jess thats me

Måtte bare se den en gang til jeg nå.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:52.