Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2005, 22:18   #1
Supermedlem

Siggi sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 833
MP Rating: 0% (0)
Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.
cool Juuuhu

Nå sitter jeg på min nye bærbare pc, med nettverkskort. Så nå kan jeg sitte her i sofa`en og digge meg, med NM og TV Og på Lørdag fikk jeg den nye vognen Bugaboo frog, den er kjempe deilig å trille og Troy koser seg i den.

Troy født 20 feb,05.feb 09
Vi har fått en prins, han er det fineste som fins!
Siggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 22:28   #2
Seniormedlem

*Lindus* sin avatar

Sted: Drammen
Meldinger: 1,527
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.
Sv: Juuuhu

Du har fått buggisen og ikke lagt ut bilder...

BILDER...BILDER!!!

Hva er livet uten en bærbar pc sier jeg bare...
Gammel 03-10-2005, 22:30   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Laptop er genialt, buggis kan jeg ikke uttale meg om, men ser innmari tøff ut da.

Bilde kreves selvsagt, og grattis med begge deler!
Gammel 03-10-2005, 22:45   #4
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg også ønsker meg laptop
Og GRATTIS med ny vogn....bilde ja takk
Gammel 03-10-2005, 22:45   #5
Supermedlem

s@brin@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,098
s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.s@brin@ har en strålende fremtid.

Gratulerer med begge deler!!

Vognen er super! Jeg hadde ikke byttet bort min for noe!
Du kommer bare til å bli mer og mer fornøyd.

http://sabi-bloggen.blogspot.com/
s@brin@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 22:54   #6
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med bærbar da!! Ikke sant det er digg å sitte i sofakroken med pc'en på fanget og samtidig glane på tv
Og grattis med vogn Men hvor er bilde!!!
Gammel 03-10-2005, 22:55   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,598
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis!

*setter meg ned og venter på bildene*
Gammel 03-10-2005, 22:57   #8
Supermedlem

Siggi sin avatar

Meldinger: 833
Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.

Har ikke fått instalert alle programmer enda, men skal prøve å legge ut bilder
Deilig og endelig ha min egen PC, sitter jo alltid på den stajonære.
Så nå skal jeg være litt mer aktiv her inne!

Troy født 20 feb,05.feb 09
Vi har fått en prins, han er det fineste som fins!
Siggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 23:31   #9
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med bærbar pc og buggis

Sant det er supert med bærbar pc, kunne slappe av på sofan med pc'n på fanget

Og du må jo bare legge ut bilder av doningen Gikk alt bra?? Med posten og sånn....

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 23:32   #10
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Hærlig avatar

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:14.