Ja, det lurer jeg på.
Snuppa krabber rundt på gulvet og setter seg opp på rompa og på knærne. Når hun sitter på knærne strekker hun seg så godt hun kan etter det hun evt. vil ha tak i på bordet osv, men hun reiser seg ikke. Så i en alder av snart 1 år, kan hun ikke stå. Er det flere som har små som er så bedagelig anlagt?
Ja, det er ganske likt her også, Juligullet. Men han har reist seg opp mot veldig lave ting på gulvet men nå er det noen dager siden sist han gjorde det. Ganske bra stilling med rompa rett i været.
Har reist seg opp og stått ganske lenge, men sier som Dicte at det er veldig forskjellig og "alt" er normalt. Snuppa slipper seg mer og mer om dagen og står alene i kortere perioder.
Ja, hun står og reiser seg gjerne opp uten å ha noe å holde seg i (men hun går ikke). Men dette er jo så forskjellig fra barn til barn. Husker godt at lillesøsteren min reiste seg for første gang på 1-årsdagen sin. Ikke vet jeg når jeg selv reiste meg for første gang, men jeg var visst ca 18 måneder før jeg begynte å gå.